#1 Skrevet Juli 20, 2005 Heisann! Var på klubbmøte forrige torsdag og fant ut at dere var en fin gjeng. Bestemte meg derfor for å bli betalende medlem og nyte fordelene det fører med seg Lurte litt på om det er noen som har skiltplater og klistremerker til overs i Trondheimsområdet, eller er dette noe jeg automatisk vil få i posten som nytt medlem? Har nå gammeltypen skilt men lurer på å bestille opp nye. (noen som vet om disse har en standardstørrelse eller om de blir smalere på skilt som f.eks. har mange 1-tall i registreringsnummeret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 20, 2005 Velkommen i klubben. Klistremerker vil du få i velkomstpakka di, som dukker opp i posten i løpet av kort tid. Skiltplate skal vel lokallagslederen din ha, og jeg må være ærlig å si at jeg vet ikke hvem det er der oppe. Hvis du bestiller deg nye skilt så er de av standard bredde, eu-standard. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 20, 2005 Flotte saker! Får vente på den velkommstpakken jeg da samt bestille nye skilt! Skal forhøre meg litt på lokallagstreff angående plater. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2005 Flotte saker! Får vente på den velkommstpakken jeg da samt bestille nye skilt! Skal forhøre meg litt på lokallagstreff angående plater. Hvis du ikke får tak i noen som har, så kan du jo ta den en tur på Rudskogen på treff siste helga i Juli, så vil du få plater der. Og du vil treffe mange flere av oss. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 20, 2005 det er faktisk ikke værre enn at du leser ØVERSTE tråd som ligger på lokalagsdelen av forumet! Velkommen skal du være! Jeg har en boks med skiltplater på hybelen min, litt mer usikker på klistremerker. Flytter opp igjen om en ukes tid pga sommereksamener. Enn så lenge så har jeg de, men den overlates vel etterhvert til annet styremedlem... Men det ordner seg iallefall!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 20, 2005 det er faktisk ikke værre enn at du leser ØVERSTE tråd som ligger pålokalagsdelen av forumet! Velkommen skal du være! Jeg har en boks med skiltplater på hybelen min, litt mer usikker på klistremerker. Flytter opp igjen om en ukes tid pga sommereksamener. Enn så lenge så har jeg de, men den overlates vel etterhvert til annet styremedlem... Men det ordner seg iallefall!! Du kan jo fikse med deg plater/merker oppover, hvis det er dårlig stelt? Christian: Dukker du opp i dag også? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 21, 2005 Christian: Dukker du opp i dag også? :-) Jada, dukker opp i dag også jeg. Skal prøve å komme på flest mulig av treffene. Tar bare 5 minutt å kjøre og jeg har stort sett fri på torsdag ettermiddag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 21, 2005 Ola L.............leser du gjennom trådene på lokalagsforumet da.......ang skiltplater....kremt kremt.....alltid kjekt med ett svar vettu.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 21, 2005 tja en sjelden gang... hjelper jo fint lite når jeg er 540km unna. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 21, 2005 tja en sjelden gang... hjelper jo fint lite når jeg er 540km unna. MEN, du kommer jo snart oppover? Og om plate-beholdningen er dårlig, kan du jo plukke med deg noe oppover? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 21, 2005 kan nok ikke det da slikt kommer direkte fra produksjon og ikke via noe som helst i Oslo etc som det virker som du tror 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 21, 2005 Jeg tar en pause fra hyttelivet og tar meg en tur ikveld jeg også. Skal rekke det denne gangen Blir vel det eneste "internasjonale" innslaget med min svenskregistrerte Audi , men vil gjerne la andre høre på luftfilterlyden som jeg ikke liker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 4, 2005 Hei! Er det en egen trondheims-klubb og?..visste jeg ikke om.. I såfall..hvor melder man seg inn? mvh Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 4, 2005 DEG så jeg på E6en her om dagen! Ser ut som du har en strøken cab! Litt generell info står her: http://trondheim.vwaudi-club.no Kort fortalt: er ingen innmelding, møtes 1 og 3 torsdag i måneden og skravler skit. Om det er intensjonen er nå en sak, men ender alltid med det Treff i dag kl 19 bak Bunnpris på Sluppen http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=31515 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 4, 2005 hehe..jeg liker E6 veldig godt:D:D Jeg kommer i kveld jeg vettø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...