Anbefalte innlegg

jeg veit dette er lagt ut før men fant ikke noen løsning på problemet mitt når jeg søkte litt rundt her.

problemet er at tankmåleren viser feil. når jeg har full tank går den ikke helt opp. og jeg kan kjøre veldig lenge på det røde feltet. den kan også stå veldig lenge stille ca. midt på.

er det noen som veit hvordan jeg kan justere det eller hva jeg må gjøre for å fikse det. dette er en audi 80 competition 94 mod.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du tar ut hele instrumentgreia.. så er det en skru bak tankmålern som du kan justere på.. er ihverfall sånn på min coupe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trudde det var justering forran på tankmåleren, pinne som på klokker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har samme feil med måleren jeg også (takk til trådstarter for denne tråden :) ). Men med instrumentgreia, mener du hele speedoboksen eller?

 

Kom ikke helt i mål med den forklaringa der :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trudde det var justering forran på tankmåleren, pinne som på klokker.
hmm.. nå ble jeg usikker, men mener at jeg justerte min på baksia.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. nå ble jeg usikker, men mener at jeg justerte min på baksia.

Stemmer at det er foran, meen du må vel ut med innmaten for å komme til selve justeringspinnen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer at det er en pinne forran der som ikke går helt ut. men hvordan skal jeg justere den så den blir riktig. er det bare å ha full tank å justere da eller. skal prøve å ta det ut i helga å se på det. er lei av å ikke vite hvor mye jeg har igjen på tanken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer at det er en pinne forran der som ikke går helt ut. men hvordan skal jeg justere den så den blir riktig. er det bare å ha full tank å justere da eller. skal prøve å ta det ut i helga å se på det. er lei av å ikke vite hvor mye jeg har igjen på tanken.

Du må nesten bare se an, hvor mye feil nåla di viser, for så å montere ut hele greia, også justere opp pinnen tilsvarende mye. (Instrumentpanelet er da uten strøm, og alle nåler går i null)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer at det er en pinne forran der som ikke går helt ut. men hvordan skal jeg justere den så den blir riktig. er det bare å ha full tank å justere da eller. skal prøve å ta det ut i helga å se på det. er lei av å ikke vite hvor mye jeg har igjen på tanken.

 

Har ikkje bilen min forran meg no, men er berre å vri og halde litt eller noko sånt, fyll full tank eller kjør den tom, juster slik at den måler riktig. Kikka i instruksjonsboka?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.