#26 Skrevet Juli 29, 2005 Reiser vel nedover lørdag, men vet ikke om det blir om fetsund eller e6. Gi beskjed da! Jeg og Carina tror jeg det ble, kjører om Fetsund, senest 1000... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 29, 2005 Vi drar vel fra jessheim mellom 2 og 4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 29, 2005 Gi beskjed da! Jeg og Carina tror jeg det ble, kjører om Fetsund, senest 1000... Hvor reiser dere senest 10.00 fra? Hurdal? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 29, 2005 Hvor reiser dere senest 10.00 fra? Hurdal? Lørenskog/Lillestrøm tror jeg... Har ikke bestemt hvor vi skal møtes enda! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 29, 2005 Noen som vil kjøre sammen med meg på E6 a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juli 29, 2005 Noen som vil kjøre sammen med meg på E6 a? Kjøre Fetsund du også?... Ellers blir det det samme om det blir Fetsund eller E6 nedover da for min del da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juli 29, 2005 Samme for meg hvilken vei det blir også. Bare jeg får et tidspunkt og oppmøtested skal jeg nok klare det. Edit: Blir det noe kjøring i følge?hvor/når? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juli 29, 2005 Avreise fra Shell på Lillestrøm 1000 i morgen for de som vil kjøre om Fetsund... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juli 29, 2005 Da møtes vi der, er vi mange? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juli 29, 2005 Foreløpig bare meg og Carina... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juli 29, 2005 Da møtes vi der, er vi mange? Oss to i bilen din værtfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juli 30, 2005 Noen som vil kjøre sammen med meg på E6 a? Kjøre E6? Når og hvor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juli 30, 2005 Kjøre E6? Når og hvor? Var egentlig i dag, men alle kjørte jo om fetsund, så da blir det i morgen TIDLIG i steden.. fra Oslo (ryen) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juli 30, 2005 Var egentlig i dag, men alle kjørte jo om fetsund, så da blir det i morgen TIDLIG i steden.. fra Oslo (ryen) Bare sett en tid så kan vi møtes på kontrollstasjonen rett før Mc Donald i Vestby. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juli 30, 2005 Bare sett en tid så kan vi møtes på kontrollstasjonen rett før Mc Donald i Vestby. Det er avreise 07.30 fra Esso på Ryen i morgen tidlig Inge, så da vet vel kanskje du bedre enn oss hvor lang tid vi bruker til nevnte sted? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juli 30, 2005 Det er avreise 07.30 fra Esso på Ryen i morgen tidlig Inge, så da vet vel kanskje du bedre enn oss hvor lang tid vi bruker til nevnte sted? Da møtes vi på kontrollstasjonen litt før 8.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juli 30, 2005 Jeg sitter her og tenker om jeg skal kjøpe en pakke pølser og dra opp idag... Så kan jeg sove baki Golfen, hvis jeg får plass da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juli 30, 2005 Da møtes vi på kontrollstasjonen litt før 8.00 Det gjør vi sikker da vet du. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juli 30, 2005 Jeg sitter her og tenker om jeg skal kjøpe en pakke pølser og dra opp idag... Så kan jeg sove baki Golfen, hvis jeg får plass da... Alt går hvis man bare legger godsida til vet du, Håkon? Med kunster og knep kan man kn... mygg sies det jo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juli 30, 2005 Det er avreise 07.30 fra Esso på Ryen i morgen tidlig Inge, så da vet vel kanskje du bedre enn oss hvor lang tid vi bruker til nevnte sted? Er på Esso Ryen 07:30 jeg da... Få lufte godbilen siste gang før jeg leverer den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...