#1 Skrevet Juli 20, 2005 sitter her med en audi 80 2.0E 1990modell hvor det klonker foran på høyre side når jeg kjører på grus.. på asfalt er det forholdsvis lite klonking. har bytta bærekule og det lille staget som går mellom stabstag og den armen som bærekula er festa i. hjalp ikke noe.. noen ideer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 20, 2005 sitter her med en audi 80 2.0E 1990modell hvor det klonker foran på høyre side når jeg kjører på grus.. på asfalt er det forholdsvis lite klonking.har bytta bærekule og det lille staget som går mellom stabstag og den armen som bærekula er festa i. hjalp ikke noe.. noen ideer? Velkommen i klunke klubben....Jeg også skifta et par armer på a4 min og det ble ikke borte så da skifta jeg like godt alt av bærearmer og da forsvant det... Svakhet med audi detta skjønner jeg...trodde det var værst på a4 og passaten jeg men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 20, 2005 Sjekk foringer på bærearm/bro samt topplager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 21, 2005 Holder en knapp på at det er støtdemper lageret!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 21, 2005 Jeg har akkurat skiftet alt av foringer, men klunkelyden forsvant ikke før jeg skiftet fjærbeinslageret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 21, 2005 skal ha på senkesett om tre ukers tid, hr cup kit med fjærer og dempere. da kan bør jeg vel bytte det lageret samtidig? eller kan man gjøre det uten å ta ut demperne osv? klonkelyden minner egentlig litt om lyden som kommer når man setter ned bilen etter at den har vært jekka opp. når fjærene presses sammen igjen liksom har fått forslag om knekt fjær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 21, 2005 skal ha på senkesett om tre ukers tid, hr cup kit med fjærer og dempere. da kan bør jeg vel bytte det lageret samtidig? eller kan man gjøre det uten å ta ut demperne osv? klonkelyden minner egentlig litt om lyden som kommer når man setter ned bilen etter at den har vært jekka opp. når fjærene presses sammen igjen liksom har fått forslag om knekt fjær Må ut med fjærbeina når du skal montere dette, så da ser du det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 21, 2005 originale lager passer på senkesettet eller? virker også som klunkinga har kommet på venstresia også nå aff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...