#1 Skrevet Juli 20, 2005 Var en fyr som rygga på meg i fronten.....så støtfangeren ble skeiv.... Fikk takst på alt til 7500 kr inkl lakk og arbeid..... Så nå trenger jeg ny frontspoiler ganske kjapt på min audi a4 95 mod. Fikk litt lyst på Caractere spoileren som er på norsk bildele senter.... eneste er at den er så veldig dyr må vel også ha sideskjørt .....trenger ikke hekkskjørt med det første. RS4 fronten de har er billigere, men den har ikke grøftelys ? ser den er avbilda med grøfte lys på å har sett flere rs4 styla audier med grøfte lys originalt..... Hva bør jeg velge så det ikke blir så jækla dyrt ??? med den caraktere fronten blir det litt ekstra pluss sideskjørtene å lakk til de ...å kanskje litt mere arbeid for verksted ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 20, 2005 Var en fyr som rygga på meg i fronten.....så støtfangeren ble skeiv.... Fikk takst på alt til 7500 kr inkl lakk og arbeid..... Så nå trenger jeg ny frontspoiler ganske kjapt på min audi a4 95 mod. Fikk litt lyst på Caractere spoileren som er på norsk bildele senter.... eneste er at den er så veldig dyr må vel også ha sideskjørt .....trenger ikke hekkskjørt med det første. RS4 fronten de har er billigere, men den har ikke grøftelys ? ser den er avbilda med grøfte lys på å har sett flere rs4 styla audier med grøfte lys originalt..... Hva bør jeg velge så det ikke blir så jækla dyrt ??? med den caraktere fronten blir det litt ekstra pluss sideskjørtene å lakk til de ...å kanskje litt mere arbeid for verksted ? Du får en orginal S4 fanger til ca den prisen der..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 20, 2005 ok, hvor finner jeg den da ? har ikke noe imot å legge på noen lapper...bare det ikke blir så innmari dyrt...... har råd til caractere fangeren...men lurer på hvordan den ser ut med original bakfanger ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2005 Den får du hos møller. men på en annen side så er jo caractere fangeren ganske fin også da... Personlig synes jeg caractere sin er finest uten tåkelys, mens S4 gjør seg best med tåkelys(det er ferdige hull i gitteret til dem) Sånn ser S4 fangeren ut (håper det er greit for Rune at jeg legger ut bilde til profilen) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 20, 2005 får faktisk full rs4 styling til samme pris som bare caractere+sideskjørt...hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 21, 2005 Caractere har vist veldig god passform og er ferdig med bjelke. Bare å montere nesten. Annen styling må det lages fester og div tilpassinger på. Mao ekstra jobb. Så det store spørsmålet er da penger / jobb? Skal du ha et verksted til å motere blir nok prisen ganske lik, hvis ikke mer for RS4 pga monteringstid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 21, 2005 joda men leser på sida demmes at rs4 fangeren har ferdig innstøpte braketter.....men rs4 fronten har 1-4 timers arbeid mens caraktere fronten har en 1-3 timers arbeid.... må vel betale et mellom legg kanskje på 9500 kr pga montering og lakk av sideskjørt pluss at caraktere fronten kanskje har mer kvadrat enn original front ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 22, 2005 Hadde jeg vært deg så villejeg valgt s4 fangeren! Det er ikke på langtnær så mange som har den iforhold til RS4 fangerene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 22, 2005 Hadde jeg vært deg så villejeg valgt s4 fangeren!Det er ikke på langtnær så mange som har den iforhold til RS4 fangerene. Enig,ALLE har RS4 styling,jeg selv skal ha komplett S4 styling! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 22, 2005 hmmmm har helga til å tenke over d... men har bestillt caractere frontspoiler sideskjørt og kamei grill...alt til sammen kom på 12500 kr nå gjenstår bare betalinga..hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 22, 2005 noen som har peil hva pris på en s4 fanger hos møller er ? m/tåkelys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 31, 2005 noen som har peil hva pris på en s4 fanger hos møller er ? m/tåkelys Snakk med Johnny på alta motor, så fixer han nok en bra pris til deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...