Anbefalte innlegg

Har et litte luksus problem med golfen og da er følgande:

Har alt for mye klaring frame, forskjell til bak(tenke då på mellomromet mellom felg, hjul bue, ditta har irritert meg då mye at eg må berre sjå til å få gjort noe me da, men ka ska eg gjera??

Bilen er senka 35mm

Nye fjære foran??

Kan bli litt risikabelt, då da kan bli litt for lavt frame med side skjørta(6cm), og ikke minst ka fjærer eg kan ha på 40-60mm. Den biligaste måten..

Justerbart?

Er vel den enklaste, men dyraste måten å fiksa "problemet" på...

Noen merka så er til å anbefalle, pris o.s.v??

Forslag motar eg me stor TAKK :)

(Veit ikke heilt om da va den rette plassen å legga denne tråden, men men..)

DSC00390.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supersport Gewinde Rustfritt som kan justeres ned til 110mm kan skaffes til rundt 5000kr. vet om en som importerer. Dette settet er TUV godkjent ned til 50mm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supersport Gewinde Rustfritt som kan justeres ned til 110mm kan skaffes til rundt 5000kr. vet om en som importerer. Dette settet er TUV godkjent ned til 50mm.

5000kr, fin pris, har sett på div, andre senkesett, men dei mest kjente merka ligge rundt 10-12t... veit du om da går ann å justera stivleiken?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.