#1 Skrevet Juli 21, 2005 Dette må være det eneste i verden vell?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 21, 2005 Dette må være det eneste i verden vell?? Hehe, det er vel noe av det sykere jeg har sett! Er det bare meg eller kneler den i midten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 21, 2005 Ja det ser ut som den siger litt i midten ja hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 21, 2005 Det var en rød 1'er limo på Bugrun,men den var langt fra så strøken. Jeg finner dessverre ikke bilde av den nå. Edit: ups. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 21, 2005 Hva blir det neste montru?? Mye rart folk finner på. Fant et passende kallenavn til den golfen også. HENGEKØYA ser jo sånn ut med det sige i midten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 21, 2005 Det var en rød 2'er limo på Bugrun,men den var langt fra så strøken. Jeg finner dessverre ikke bilde av den nå. Ener. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 21, 2005 Råtøff ener.. Glad det ikke er min, da jeg ikke har fått igjenn garasjedøra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 21, 2005 Jeg kjøpte det nyeste VW Speed i dag, der var det bilde av en Golf 2 som var strukket bakover, med to bakaksler og fire bakhjul... Så litt merkelig ut ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 22, 2005 fant et bilde på wortex der det var en golf med hydraulik bakaksel som kunne heve resten av bilen.. Litt vanskelig å forklare men det så rart ut gitt! Ble nesten som en slags dunebugy når den var hevet fra bakakselen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 22, 2005 er en Limo MK2 Jetta i USA. Sølvgrå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...