Anbefalte innlegg

har en sølv farga 80 som jeg lurte på å sote rutene på, blir så j..... fint på sølvfarga biler og da lurte jeg på om noen vet om vor jeg får kjøpt sotfilm med god kvalitet som ikke riper å alt det tullet der.. og hvor mange % bør jeg legge på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta deg en tur innom Bilspectra. Kjører du innom på verkstedet der, tar du deg en prat med Endre, Morten (er vel borte nå) eller Harald Kåre.

 

Det er de som legger på film, kan sikkert gi deg noen tips. Så går du ned i butikken og kjøper, drar hjem og legger på. Hvis du da ikke vil de skal gjøre det for deg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søk på solfilm her på forumet, dette er diskutert mange ganger før.

 

Lykke til....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta deg en tur innom Bilspectra. Kjører du innom på verkstedet der, tar du deg en prat med Endre, Morten (er vel borte nå) eller Harald Kåre.

 

Det er de som legger på film, kan sikkert gi deg noen tips. Så går du ned i butikken og kjøper, drar hjem og legger på. Hvis du da ikke vil de skal gjøre det for deg!

 

 

 

 

Takker for tipset Knut Arne :) Får lure meg ned å ta en prat med de tenker jeg så det blir film på rutene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.