Justerbart understell til Type85?

Anbefalte innlegg

Finnes det noe justerbart understell til type85? har prøvd å søke rundt på forumet her og fant 1 sett, men klarte ikke å finne noe internett adresse på det.

 

Gerd Neumanns coilovers, noen som vet hvem forhandler dette?

 

Takker for alle svar.

Henrik Haugen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er et firma i USA, 2bennett.com, som lager coilovers til Type 81 (som du har - 85 er Coupe), men det fins ikke TÜV-godkjenning på dette, så bruk på egen risiko. Prisen er det ingenting å si på, $450 pluss shipping må sies å være et kupp.

 

http://www.2bennett.com/body_4000suspension.html

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merk at dette kit'et bare inneholder fjærer og gjenger++ for å sveise på og bygge om de eksisterende fjærbeina til justerbart. Det er altså ikke snakk om komplette fjærbein. Legg til frakt og moms og du kjøper deg egentlig bare masse kjipt arbeid...

 

Om du er seriøs og vil ha justerbart for ytelsens skyld, er vel det beste et sett fra KW Gewindefahrwerke. Men da må du sende fjærbeina ned til Tyskland for ombygging. Koster flesk og ventetida er lang.

Dette har vært diskutert før, for eksempel her:

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=18353

 

Selv ønsker jeg meg fjærbein fra Sportquattro, noen som et sett til overs liggende i garasjen? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ingen som har noe greie på om ett sett fra jetta eller golf kanskje kunne passe. er jo i bunn og grunn samme understell på de og Audien.

 

Takker for svar.

Henrik Haugen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

No veit ikkje eg kvifor du skal ha justerbart på din bil, kjørekomfort, bane, tøft eller pynt? Men vil jo på ein måte tru at justerbare koni og senke fjærer ville halde i bøtte og spann på ein 1,8 CC. Hadde sjølv Lesjøfors 40mm og originaldemper på min CC og det såg heilt greit ut, Men 195/55-15. 7x15 et 38 trur eg ikkje det subba ein einaste gang på dei 7år eg hadde bilen. Ellers veit eg om nokre som har bytta til S2 traverser og fjærbein på 90quattroer, men har ikkje fått bekrefta dette, så veit ikkje kor masse arbeid det er, og kva som må byttes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.