Lage breddekant og rund hjulbue...

Anbefalte innlegg

Det hadde vært greit å få kjøpt brukt:)

Jeg kjøper ikke en ny skjerm for å skjære den sund, så mye penger har jeg ikke : dum : Men skal ha Veng i bakhodet.. : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo.....en ny skjermkant koster ca 200,- på Veng.

Må jo være mye bedre å sette inn friskt metall enn noe gammelt lurvete noe....

Jeg har 2 stk Golf1 nye bakskjermkanter du kan få for 100,- hvis det er penga det står på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det koster ikke mere? :o Eh.. : flau : javel ja.. jeg tror jeg skal øve meg på delebilen min:) Kan jo være greit med litt "practice", før men begynner på prosjektet. 100kr er jeg med på.. Men er det golf 1 skjermer som vil være det beste? Hvor ligger Follo?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om folk her synes det er det samme, MEN! Jeg har en kammerat med opel calibra. Denne bilen lider av å mangle hjulbuer og hofter... Det kameraten min har gjort på den er å sveise på E36 (BMW om det var uklart) hjulbuer. Dette gjorde at Calibraen så ut som at den hadde fått RS4 seroider i hofta. Pent faktisk. Stål er stål, så det er vel bare å finne de hjulbuene du vil ha for så å sveise de på. eneste du trenger er tid, sveisetråd, tinn og godt mot :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor ligger Follo?

I andre enden av landet for din del. Vestfold :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"UR-Quattro bredding på en 200 hadde jo kanskje vært no?? : klø :: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om folk her synes det er det samme, MEN! Jeg har en kammerat med opel calibra. Denne bilen lider av å mangle hjulbuer og hofter... Det kameraten min har gjort på den er å sveise på E36 (BMW om det var uklart) hjulbuer. Dette gjorde at Calibraen så ut som at den hadde fått RS4 seroider i hofta. Pent faktisk. Stål er stål, så det er vel bare å finne de hjulbuene du vil ha for så å sveise de på. eneste du trenger er tid, sveisetråd, tinn og godt mot :D

Tinn? hva bruker dere det til? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"UR-Quattro bredding på en 200 hadde jo kanskje vært no?? : klø :: klø :

For det første.. jeg har aldri sveist karosseri før.

For det andre så ser jeg ikke for meg at jeg klarer å få det likt på begge sidene..

For det tredje, så er det en Audi 100 : ja :

Men alt er mulig..

Hvordan tror dere det hadde vært med begge deler? Ur-Q bredding og runde hjulbuer, eller blir det feil? : klø : hadde kanskje vært klt med bare Ur-q breddinga?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei nå skal jeg ikke ta meg vann over hodet. Skal satse på runde hjulbuer.. Må bare finne noen fine som jeg liker : rolleyes

Kansje noen tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det koster ikke mere? :o Eh.. : flau : javel ja.. jeg tror jeg skal øve meg på delebilen min:) Kan jo være greit med litt "practice", før men begynner på prosjektet. 100kr er jeg med på.. Men er det golf 1 skjermer som vil være det beste? Hvor ligger Follo?

Jeg fikk studert en lik bil idag og tror jeg ville øvd endel, pluss tatt med noen kompiser som har banka litt plåt før jeg gikk på denne oppgaven.

Øvelse gjør mester!

BTW...Follo ligger sør for Oslo på riktig side av fjorden...dvs ikke Vestfold :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror det kunne vært lurt å finne hjulbuer fra en bil som er ganske slett i sidene.. mest mulig lik min. Slik at det ikke blir så mye banking:) 200 20V hadde vært topp!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har 20V akjermer til salgs: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har mest sannsynlig fått tak i 3 skjermer. Mangler høyre framskjem.. Noen som har liggende/stående? PM me then: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tinn? hva bruker dere det til? : klø :

Legger det i fuger for å slippe å sparkle... Sparkel krymper litt med årene... Og det er ikke rare krympet du skal ha før du ser det. Så derfor tinner man litt. Må legge til at det er noe djevelskap å utføre, men resultatet blir bra da :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger fremdeles høyre framskjerm til 200 20V.. Anyone?: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

*bump* : vinke :

Noen som har deler til 200 20V? Bakskjermer, framskjermer og kanskje fangere. Ingen som har komplett "skjermsett"? Alle 4 skjermene og fangere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

*bump* : vinke :

Noen som har deler til 200 20V? Bakskjermer, framskjermer og kanskje fangere. Ingen som har komplett "skjermsett"? Alle 4 skjermene og fangere?

Joda, har fortsatt det.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var det som stod på bilen eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det er hel bakpart ink. bakfanger, forskjermer og frontfanger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aha... men har du bakskjermer også?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hel bakpart

Joda, hvor lang vil du ha bakparten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

laaaaaaang;)

Nei jeg må ha komplette bakskjermer. Å få dem av er vel ikke bare bare.. Mye jobb tydeligvis: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, en hel bakpart består av:

2 stk bakskjermer som er festet til karrosseriet ved hjelp av en metode som går ut på å smelte metaller sammen, i dagligtale kalles det for sveising. Siden det er en hel bakpart det er snakk om kan du ta dem av der du måtte ønske, enten ved å fjerne sveisen eller bare å kutte ut den biten du ønsker å bruke.

1 stk. koffertlokk

1 stk. sikkerhetsinnretning for påkjørsel bakfra, i dagligtale oftest omtalt som bakstøtfanger, eller bakfanger.

Alternativt kan du få 2 stk. ferdig utskåret v8 hjulbuer bak, 1 stk støtfanger bak, 1 stk. støtfanger foran, 2 stk. skjermer foran, ev. panser og hovedlamper. Alt fra Audi v8 klart til å sveises / skrues over på din bil.

Skjermene er matchende høyre og venstre varianter i alle tilfellene disse forekommer i teksten over.

: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, en hel bakpart består av:

2 stk bakskjermer som er festet til karrosseriet ved hjelp av en metode som går ut på å smelte metaller sammen, i dagligtale kalles det for sveising. Siden det er en hel bakpart det er snakk om kan du ta dem av der du måtte ønske, enten ved å fjerne sveisen eller bare å kutte ut den biten du ønsker å bruke.

1 stk. koffertlokk

1 stk. sikkerhetsinnretning for påkjørsel bakfra, i dagligtale oftest omtalt som bakstøtfanger, eller bakfanger.

Alternativt kan du få 2 stk. ferdig utskåret v8 hjulbuer bak, 1 stk støtfanger bak, 1 stk. støtfanger foran, 2 stk. skjermer foran, ev. panser og hovedlamper. Alt fra Audi v8 klart til å sveises / skrues over på din bil.

Skjermene er matchende høyre og venstre varianter i alle tilfellene disse forekommer i teksten over.

: smil :

Kunne du forklart det LITT mere presist kanskje? :P

Jeg skal holde meg til 200 deler. Men jeg tror kanskje jeg begynner med 4 skjermer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sett at det var noen som hadde 20V bakskjermer klare. Finner ikke annonsen..:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.