#1 Skrevet Juli 21, 2005 Kjøpte nylig en Audi 80 2.0L (90hk, 1993 modell), og da fulgte med noen småting jeg gjerne skulle fikset. Det mest irriterende er at rett etter oppstart er den skikkelig dau, med mindre jeg gir full gass. Den er ikke i nærheten av å dø på tomgang, men den har ikke noe kraft. Det skal ikke mer til enn å dra den ut på andregir, så er den helt fin, men det er jo ikke særlig ideelt på kald motor. I tillegg til å være skikkelig dau er den veldig "rykkete" og brå, så bilen humper litt bortover Kan nevnes at hvis jeg lar motoren stå og gå 4-5min merker jeg ikke noe til dette. Har hørt nevnes ting som "varmkjøringsregulator" og "kaldstartssensor", men vet ikke noe mer enn det.. En annen ting som er litt irriterende, er at sikringen til dashbordet går innimellom. Byttet når bilen var nyinnkjøpt, da holdt det det i nesten 1 uke før den gikk, så byttet jeg igjen, da gikk den etter 10 min igjen. Jeg har veldig lite peil på bil, og enda mindre peil på strøm, så det er kanskje håpløst, men tenkte det kanskje kunne være en kjent sak på disse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...