Kappede slanger (passat), noen som vet hva de er til?

Anbefalte innlegg

Noen som har peiling på hva slange-stussene som er markerte er til, ser ut som de er kuttet og tettet igjen med en skrue eller noe slikt, går ut fra at de ikke skal være slik, noen som vet hvordan de skal være, evt hva som kan være årsak til at de er blitt kuttet?

 

(Passat 1988-93 mod) 1.8.

 

(Har litt problem med at bilen går veldig lavt ned på turtall om man har høyt turtall og så slipper gasspedalen før den roer seg på normalt turtall, "gynger" gjerne litt på turtallet før den roer seg på normalt turtall, kan dette ha noe med det å gjøre også?).

finale2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Buuuuump!.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal sitte en tomgangsregulator der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her mangler det en del ja... Regner med ogsaa at du har en kabel som ikke gaar til noe...

 

Er dette en 1,8i ?

Tok med meg en slik regulator fra et hoggeri engang da jeg trengte en, men viste seg at den og den fra 2,0i var forskjellige... Saa den bare ligger og slenger.

Den börsa de maa jo suge masse falsk luft... Kan sikkert sende den opp til deg for en billig penge, men trur ikke alle slangene som du trenger er paa den og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, den tomgangsregulatoren er der, bare jeg som fjernet den for å få tatt bilde av de slangene som er markerte, de virker som de er kappet og plugget igjen, så lurer derfor på hva de i utgangspunktet er til...... :) (er en 1.8i ja)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok vakumstyringer, finn en hayens bok og se hvor de skal, husker ikke dette i farta.

Grunnen til at det er skruer i dem er at motoren oppförer seg bedre naar de er plomberte enn naar de suger falsk luft.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er ikke ukjent! skal ikke den i bakkant av manifoilden opp til hjernen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svarene, skal finne meg en haynes bok å få orden på dette...:)

 

(Kan det tenkes at dette kan være med på at bilen "jager" litt på turtall før den legger seg i ro hvor den skal om man slipper gassen etter litt høyt turtall?).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på disse tingene er beskrevet i haynes boken? (kunne ikke finne noe), så om noen skulle ha bilder av hvordan disse slangene skal være så legg dem gjerne inn....:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.