Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Kjøpte meg i fjor noen FK M3 - look speil, farge chrome.

Når jeg skulle sette disse på Golf 3ern min så passer de ikke helt, noe som ikke kom som en bombe :P

 

Noen som har montert slike speil før?

Hva har dere gjort m.t.p tilpassing? :)

 

Har forresten mekanisk/manuell styring av speil..

 

mvh,

VegardAA

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det fulgte med adapter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også slike speil som du forklarer her. Jeg kjøpte forresten mine på http://www.autospar.no

Monteringen er ganske så lett, men regner med at du har fått med en adapter ?

Adapteren fungerer slik at du fester speilene på denne sorte trekantformede adapter. Det skal være ganske så lett å montere speil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann takk for svar! :)

 

ja, det fulgte med adapter, men den var utrolig svær og passet ikke helt perfekt når jeg satt på speilene :(

Når jeg monterte speilene er de "bøyd" oppover, altså at de ikke har den retet vinkelen som de org. speilene.. er dette normalt?

 

mvh,

VegardAA

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann takk for svar! :)

 

ja, det fulgte med adapter, men den var utrolig svær og passet ikke helt perfekt når jeg satt på speilene :(

Når jeg monterte speilene er de "bøyd" oppover, altså at de ikke har den retet vinkelen som de org. speilene.. er dette normalt?

 

mvh,

VegardAA

 

Adapterne som jeg fikk med, var større enn de vanlige som var på fra før, men dette syns ikke så veldig mye utenifra, men man kan se at de er litt store fra førerstolen.

Man må regne med litt pussing/skjæring unasett hva man kjøper av stylingutstyr til bil, men slik som du forklarer at speilene er "bøyd" oppover tror jeg ikke jeg har vært borti før.

Det er bare til å kontakte dem du kjøpte dem i fra å gi beskjed hva som er galt, så kanskje du får nye speil ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg monterte speilene er de "bøyd" oppover, altså at de ikke har den retet vinkelen som de org. speilene.. er dette normalt?

Hvis du mener at speilene peker oppover, så ja, da er det normalt og etter min mening en god grunn til å styre unna disse speilene, men det er jo smak og behag;) Det finnes selvfølgelig produsenter som lager disse speilene slik at de passer hver enkelt bil med tanke på vinkel, men stort sett alle jeg ser med "M3" speil har de pekende oppover....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er fort gjort og gjøre de om litt også så de ikke peker oppover.. på gamle III`rn min bare kappa jeg og brukte litt stålplast og sparkel så blei de "normale"....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for alle svar! :)

 

Så det er altså "meningen" at de skal være "bøyd" oppover? Virker rart, og er irriterende:/ Men kan prøve det som du foreslo David :)

 

Kunne levert dem inn igjen, men det er ca 1år siden jeg kjøpte dem, er bare litt treg med å få ut fingern :P

 

mvh,

VegardAA :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.