#1 Skrevet Juli 22, 2005 Hei. Jeg har en Audi 80, med 2,0 Monoinjection skit... Jeg tror jeg har fått no dritt i denne, siden når bilen er kald så får jeg ikke no ordentlig gasspådrag selv med klampen i bånn.. den stopper liksom på 2 - 3000 rpm. : klø : Noen som har vert bortig dette problemet før ? og er det noen som vet om monoinjection delen til vw golf 1,8 passer på min 2,0 liter audi maskin ?? På forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 22, 2005 Hei. Jeg har en Audi 80, med 2,0 Monoinjection skit... Jeg tror jeg har fått no dritt i denne, siden når bilen er kald så får jeg ikke no ordentlig gasspådrag selv med klampen i bånn.. den stopper liksom på 2 - 3000 rpm. : klø : Noen som har vert bortig dette problemet før ? og er det noen som vet om monoinjection delen til vw golf 1,8 passer på min 2,0 liter audi maskin ?? På forhånd takk Kjenner du deg igjen i dette http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=30649 ? Da har vi isåfall samme problemet kommer til å følge med på denne tråden også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 22, 2005 Kjenner meg igjen ja.. må finne ut av dette... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 22, 2005 Kjenner meg igjen ja.. må finne ut av dette... hehe Hadde vært knall om du skrev her om du finner ut av det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 22, 2005 sjekk om den drar falsk luft ifra "forgasserfoten" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 24, 2005 sjekk om den drar falsk luft ifra "forgasserfoten" Mener du der den er festa i blokka ? eller der luftfilter boksen er festa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 25, 2005 der selve "innsprutet" er festet i innsuget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 25, 2005 Mener du der den er festa i blokka ? eller der luftfilter boksen er festa? Er en flens som spjeldhuset sitter skrudd fast på, mellom dette og innsugsmanifolden. Denne morkner med årene og motoren suger da falskluft, er en "vanlig" feil på Golf 3 1,8.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...