#1 Skrevet Juli 22, 2005 Hei! Jeg driver å lufter litt tanker angående turbobytte på min 10v.. 1. Passer S4/Rs2 eller noe annet grenrør på toppen min? 2. Passer turboer fra S4/rs2 på grenrøret mitt ? 3. Hvor mye ladetrykk klarer k26 turboen (mc motor) å lade uten att innsugstempen blir helt tullete..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 22, 2005 1. Nei, det passer ikke i det hele tatt. 2. Ja, de passer, men det kan hende du må justere posisjon på kompressor- og turbinside i forhold til hverandre for å få inn og ut på riktig sted. 3. Kan presses til 1.4-1.5, men det er mye mer enn innsprøytningen klarer å gi bensin til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 22, 2005 K.. Tente å montere tilleggsprut, type aquamist og lime intercooler gavlene. Er det noe mer jeg må ha? Hvor mye tåler clutchen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 22, 2005 Forresten, hvordan blir det med lambda måleren? Når jeg kjører nå på 1bar med 1.1 i peak så detter AFR ned fra 14.7 til 12.5 og når jeg girer så virker det som om den prøver å holde seg på 14.7.. Litt rotete forklart men vil lambda funksjonen prøve å justere bort tilleggsprutet mitt eller er det bare i funksjon på lav belastning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 22, 2005 Forresten, hvordan blir det med lambda måleren? Når jeg kjører nå på 1bar med 1.1 i peak så detter AFR ned fra 14.7 til 12.5 og når jeg girer så virker det som om den prøver å holde seg på 14.7.. Litt rotete forklart men vil lambda funksjonen prøve å justere bort tilleggsprutet mitt eller er det bare i funksjon på lav belastning? Den vill til ein visss grad kunne regulere ned bensinmengden frå orginalsprutet, dersom tillegsprutet gir den for fet blanding. Men den vill jo ikkje trekke den FOR magert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 22, 2005 Okai! Får håpe på at den ikke krangler for mye. Ellers så er det jo litt bortkasta å kjøpe tillegssprut. For det er vel ingen andre muligheter for mer bensin uten å bygge om innsug og bensin dyser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...