#1 Skrevet Juli 22, 2005 Alle de andre lokallag har postet sine biler så: -Post bilde av bilen din (Hvis denne tråden ikke har vært oppe før da ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 26, 2005 Et par av mine: ... og bil nummer 2: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 26, 2005 her er min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 28, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 28, 2005 Det finnes en tidligere tråd, men bildene der er jo litt gamle, så det er vel bare bra med en ny. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=16163 Skotner: Fine bilder av tdi'en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 28, 2005 Får slenge ut noen bilder av golfen Og einzern da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 18, 2005 Ingen fler som har bilde av bilen sin Da får jeg legge ut av den "nye" min da Med lånte felger da..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 18, 2005 her er den nye min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 18, 2005 Her er mine. (Touranen er blitt "litt" høyere siden bildet ble tatt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 19, 2005 "Rocco" i solnegang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 19, 2005 Her er min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 29, 2005 Her er vraket mitt. Gleder meg til å kaste ut anlegget. Er lei nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 29, 2005 satan det vakke småtteri det!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 29, 2005 Yikes! Hvor mye veier det der da? Jeg har hatt en sånn sub og syntes den var for tung... Tungdrevet var den også, så jeg regner med det er noen kilowatt til å drive de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 29, 2005 Her er min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 29, 2005 Yikes! Hvor mye veier det der da? Jeg har hatt en sånn sub og syntes den var for tung... Tungdrevet var den også, så jeg regner med det er noen kilowatt til å drive de? ca 5kw og veier vel rundt om 4-500kg tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...