#1 Skrevet Juli 22, 2005 noen i kongsvinger område som er med på å møtes etter eller annet sted i morgen???? slå av en liten bil prat og se litt på div som ruller rundt i distriktet???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 22, 2005 ingen som har lyst til å møtes??? evt. søndag da???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 22, 2005 Jeg kjører gjennom Vinger i mårrå!Da drar jeg til Sverige på campingferie! Tut-tut hvis jeg ser noen medlemmer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 23, 2005 Jeg kjører gjennom Vinger i mårrå!Da drar jeg til Sverige på campingferie! Tut-tut hvis jeg ser noen medlemmer! folk i kongsvinger område er tydeligvis ikke intresert i vag meet..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 24, 2005 Kunne tenkt meg å møte opp jeg, men bilen står i deler... Vi får heller møtes på Våler 14/8, håper å ha bilen klar til da, det er så mye jobb når man bytter turbo, intercooler, grenrør, wastegate og eksos... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 24, 2005 Hva skal du ut der å gjøre a, Arve? foreldrene til dama bor her oppe så jeg tenkte det hadde vært moro med et lite møte. Men, den gang ei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 26, 2005 Arve: Du kjørte forbi meg like før Vinger!!På lørdag i regnet-jeg blunka i lysa-så du meg?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...