#1 Skrevet Juli 22, 2005 Går det ikke og justere camber på Passat 3B? har justert forstilling på bilen og han på verkstedet sa at det ikke gikk og justere camber på bilen bare spissing. Stemmer dette? camber`n lå visst bitte litt utenfor og bak var den også bittelitt utenfor men her var det ikke justering her heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 22, 2005 Går det ikke og justere camber på Passat 3B?har justert forstilling på bilen og han på verkstedet sa at det ikke gikk og justere camber på bilen bare spissing. Stemmer dette? camber`n lå visst bitte litt utenfor og bak var den også bittelitt utenfor men her var det ikke justering her heller Fikk samme svaret når jeg var på forstillings kontroll med min forrige passat jeg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 22, 2005 Stemmer det....microskopisk justering på camber både på Passat og A4 Hvis ikke du kjøper justerbare øvre bærearmer....da kan du just camber så mye du vil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 22, 2005 hva skjer ved gal camberinnstilling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 22, 2005 Skjønner.. så da stemte det nok det han sa ja.. er vel bare og bruke det som det er da.. Men justerbare bærearmer hørtes jo kult ut.. men er jo bare en vanlig bil så da får den være som den er også har jeg nettopp byttet armer på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...