#1 Skrevet Juli 22, 2005 dette er min nye bil muligens, hva synes dere. fjærna bildene av den som jeg ikke fikk Ps har S2 enda den skal ikke selges 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 26, 2005 senk og felg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 26, 2005 som skrevet i en tråd blei jeg snytt for en, men her er den nye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 27, 2005 så da får man bare tenke på senking og felger og nye lykter osvmen dette er bruks bil, først skal s2 på vegen håper jeg fulle specs på tralla? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 27, 2005 dette er en 1999 mod tdi 115hk, med cruskontrold, ellers en helt vanlig kjedelig passat. og ja den har klima he he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 27, 2005 gikk jaggu til helvete dette også. så i morra leverer jeg bilen i igjend var plutselig mye som ikke stemte med det meste gitt. så blir en Nesbytur i morra, kanskje det blir en bil da he he he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 27, 2005 gikk jaggu til helvete dette også. så i morra leverer jeg bilen i igjend var plutselig mye som ikke stemte med det meste gitt. så blir en Nesbytur i morra, kanskje det blir en bil da he he he he var da svært så vanskelig det skulle være og skaffe seg ny bil for deg da!... deven 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 28, 2005 jepp men nå har det blitt en higline 2000mod, med skinn og alcantara, krus osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 29, 2005 setter igend inn et par bilder da, men denne leverer jeg ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 29, 2005 denne trives jeg med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 29, 2005 ei bilen i en dag, og scaninavia solfilm blei nesten ferdige med bilen i dag. Mangler bare side rutene forand nå, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 29, 2005 senk er bestil samt bakluke spoiler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 1, 2005 da er felgene på plass, blir bare 17" på denne frua skal jo kjøre den også. Håper å ha den ferdig senket før helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 4, 2005 uff så var det påen igjend da, da blei det nye lamper og grill også. Har også blitt sponset med zennon så da blir det jo det i linselysa he he he. før og etter bilder, er ikke sikkert på rekeflølge bildene, så det med kamei grill er elst he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 4, 2005 Gratulerer med ny og fin bil Tor Olav... Er bare å lakke den helt ned å smelle på et justerbart senkesett så er du i mål:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 4, 2005 Gratulerer med ny og fin bil Tor Olav... Er bare å lakke den helt ned å smelle på et justerbart senkesett så er du i mål:D blir nokk et 40mm kw sett på meg gitt det ligger på værkstedet alt. blir nokk montert i kveld det ja, he he. lakkeres skal den helt ned også, men blir nokk ikke før til våren det gitt, skal jo brukes i vinter også. kona skal jo kjøre også, selv om det sikkert er jeg som skadern he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...