Anbefalte innlegg

Jeg har sikkert pusset/sandblåst den ene felgen over 20t.. Idag prøvde jeg Duxola, dette tok lakken rimelig greit, brukte en skrape til å skrape bort lakken, så kom jeg nesten ned til metallet. Så et runde til med en stivkost burde gjøre jobben.

 

Så jeg anbefaler Duxola. Prøvde også en sak fra Jotun Reprin? (fikk 2 bokser til å teste). Dette fungerte nesten ikke i det hele tatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på tide å dra fram igjen denne tråden da...jeg kjøpte noen 2delte bbs felger,og skulle fjerna klarlakken på tønnene...prøvde duxola,men ingen resultat...jeg kjøpte duxola power gel...lakken bobla ikke engang...så funderer på om jeg skal prøve den andre duxola'n...any ideas?..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er de kanskje pulverlakkert?

Duxola fungerer stort sett bare på vanlig lakk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg smørte på ett passe tjukt lag og lot det funke i nesten 40 minutt...lakken ble bittelitt mykere,men løsna ikke...prøve flere lag...evt steame de i varmt vann før jeg har på duxolaen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags BBS-felger? Duxola har fungert fjell på ytterringer fra RS og RM for min del. 2min, og du ser resultatet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bbs-calito.jpg

BBS calito heter de...er vel orginalt levert på A6?..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du prøvd å pusse litt på klarlakken og så ha på Duxola? Eventuelt ha på Duxola, la det virke lenge og så gå amok med høytrykkspyleren? Kan jo hende det hjelper litt hvis du først får "hull" på klarlakken også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OEM felger er rett å slett for bra kvalitet! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OEM felger er rett å slett for bra kvalitet! :D

 

Ja jøss : haha :

 

Mine originale BBS VAG tålte ikke felgrens engang : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BBS RM er OEM til VW det også, og ytterringene der likte ikke Duxola som sagt:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

drar denne fram igjen. er duxola framleis nr 1 eller er det noko som er betre??

har prøvd duxola gel men den må funke to dager med tykkt lag på for å funke og komme gjennom tre lag med lakk. orginal lakken sliter den litt med men det går viss man har tolmodighet men det har ikkje eg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg skulle ha av org klarlakken på rm-kantene brukte jeg Duxola. Måtte et par runder til og jeg brukte en filleklut for å "raspe" av lakken. Måtte jobbe litt, men det kom av til slutt. Merket vel mest at lakken myknet så den gikk an å raspe av med kluten ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.