Hjulsylinder bak på Polo 6N?

Anbefalte innlegg

God kveld.

Blåste hjulsylinderen att skogen under en liten fiksing av bakbrems som hang. Kjøpte nye hos Mekonomen idag og ser at de er ikke helt like, den som stod på var bare festet med en bolt, mens den jeg kjøpte skulle være festet med to. Er bolthull til det, men jeg begynner å bli litt usikker på om den jeg har er riktig. Ringte møller og de skulle ha ca 400kr for hver. Betalte bare rundt 150kr på Mekonomen. Han på møller spurte om jeg hadde ABS, sto ingenting om dette på web'en til mekonomen.

Den nye ser ut til å skulle passe greit, men er det noen som har ETKA som kan sjekke om det er forskjell på om du har ABS eller ei? Greit å ha ting på stell.

Btw, er en 96' Polo 6N 1.6, med ABS.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nokon som veit noe? Haster litt å for orden på greiene serru:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme sylinder uansett om du har abs eller ei står det. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme sylinder uansett om du har abs eller ei står det. :)

takker, lurer på hvorfor han på møller spurte da: klø : jaja, få begynne å skru da:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fordi at det i deleoversikten står på to forskjellige sider, og ikke sikkert han gadd å sjekke begge to for å finne ut om det var to like. ;)

Like greit å spørre med en gang, da vet han hva du skal ha og slipper mer arbeid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fordi at det i deleoversikten står på to forskjellige sider, og ikke sikkert han gadd å sjekke begge to for å finne ut om det var to like. ;)

Like greit å spørre med en gang, da vet han hva du skal ha og slipper mer arbeid.

høres fornuftig ut. Visste ikke at etka var bygget opp på den måten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nye typen hjulsylinder har kun ett skrue hull..

det samme gjelder de du får hos møller, eller de du får uorginalt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.