#1 Skrevet Juli 23, 2005 Sjekk denne, han sovner + at han ikke bruker belte! Kommer han til å angre på.. http://media.ebaumsworld.com/noseatbelt.wmv PS: Sjekk hvordan han ratter med EN hånd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 23, 2005 Jeg lover på tro og ære at jeg alltid skal bruke sikkerhets beltet hver gang jeg skal ut å kjøre..!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 23, 2005 Sjekk denne, han sovner + at han ikke bruker belte! Kommer han til å angre på.. http://media.ebaumsworld.com/noseatbelt.wmv PS: Sjekk hvordan han ratter med EN hånd! Kan aldri gått bra det der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 23, 2005 Kan aldri gått bra det der... Uff nei.Ser ut som om han får hodet ut av bilen på slutten også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 23, 2005 Jeg lover på tro og ære at jeg alltid skal bruke sikkerhets beltet hver gang jeg skal ut å kjøre..!! Bruker det ALLTID jeg,sett mye stygt hvor folk ikke har brukt det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 24, 2005 Hvem er det som filmer slikt da?? Er det noen som har kamera på i bilen hele tiden, og så fikk de med seg dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 27, 2005 Hvem er det som filmer slikt da?? Er det noen som har kamera på i bilen hele tiden, og så fikk de med seg dette? Amerikanske leiebilfirma har ofte inboard kamera i bilene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 31, 2005 SHIT!! Gla jeg bruker bilpelte! Og holder meg våken.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 31, 2005 ser ut som hodet kom i klemme her ja, der for bruker alltid sele når du sover og kjører he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...