#1 Skrevet Juli 23, 2005 Kamei grillen ? eller den sportsgrillen de har på NBS til 2100 (får ikke til å legge inn bilde) Den grillen du kan lakke kantene på å gitteret ligger lenger inn. Er forøvrig en rødfarga Audi a4 95. Noen som har prøvd disse med caractere frontspoiler ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 23, 2005 Kamei grillen ? eller den sportsgrillen de har på NBS til 2100 (får ikke til å legge inn bilde) Den grillen du kan lakke kantene på å gitteret ligger lenger inn. Er forøvrig en rødfarga Audi a4 95. Noen som har prøvd disse med caractere frontspoiler ? Legger ut bilde av begge to jeg.. (så folk kan se forskjellen) Jeg ville gått for sportsgrillen.... (regner med at jeg kan legge ut bilde uten NSB sin tillatelse??) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 23, 2005 Sportsgrillen = Kamei = 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 23, 2005 hehe tenker jeg får bestillle sportsgrillen da, syns også den var fetest men bestilte bare kamei grillen i farta, fikk ikke sett sportsgrillen før etterpå......faen også jeg som hadde tenkt å betale stylinga i helga så det ble sendt på mandag så nå må jeg ringe på mandag å endre bestilling så betale ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...