#1 Skrevet Juli 24, 2005 Var å byttet til nye dekk og utførte forstillingskontroll for ca 3 uker siden. Sjekket dekkene foran og det venstre ser helt for jævlig ut nå. Er det verkstedet som har ansvar ? Eller må jeg ta på meg dette selv ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 24, 2005 Hvis verkstedet utførte en hjulstilling/forstillings kontroll, er de helt klart garanti ansvarlig for jobben de har gjort. Bare å forlange ny kontroll og nytt dekk. Hvis det er defekter eller noe som er slitt i forstillingen din som har forårsaket det, vil eg si at de fortsatt er ansvarlig, med mindre de ga beskjed til deg at noe er utslitt som burde vært utbedret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 24, 2005 Spurte de om alt var i orden. Fikk ja til svar, MEN DET VAR DET IKKE! Måtte bytte fjærer på bilen for det var to som var knekt bak. Ikke noe å satse på det verkstedet. Det ble byttet alle foringer forran dagen før jeg skulle på forstillingskontroll. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 24, 2005 Var også på det verkstedet tidlig i vinter for å skifte hallgiver ( den som styrer turtall og tenning og slikt på bilen ) måtte inn med bilen 4 ganger før det var i orden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...