Anbefalte innlegg

Var å byttet til nye dekk og utførte forstillingskontroll for ca 3 uker siden. Sjekket dekkene foran og det venstre ser helt for jævlig ut nå. Er det verkstedet som har ansvar ? Eller må jeg ta på meg dette selv ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis verkstedet utførte en hjulstilling/forstillings kontroll, er de helt klart garanti ansvarlig for jobben de har gjort. Bare å forlange ny kontroll og nytt dekk. Hvis det er defekter eller noe som er slitt i forstillingen din som har forårsaket det, vil eg si at de fortsatt er ansvarlig, med mindre de ga beskjed til deg at noe er utslitt som burde vært utbedret.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spurte de om alt var i orden. Fikk ja til svar, MEN DET VAR DET IKKE! Måtte bytte fjærer på bilen for det var to som var knekt bak. Ikke noe å satse på det verkstedet. Det ble byttet alle foringer forran dagen før jeg skulle på forstillingskontroll.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var også på det verkstedet tidlig i vinter for å skifte hallgiver ( den som styrer turtall og tenning og slikt på bilen ) måtte inn med bilen 4 ganger før det var i orden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.