Sirkulasjons-pumpe Audi "RS6 MTM"

Anbefalte innlegg

Jeg har en kompis som kjører norges første "RS6", og har ikke somla seg inn her enda.

Problemet er at sirkulasjonspumpa alltid går... er det en føler som regulerer dette, som eventuelt er gåen eller noe?

Motoren er da en 2,2T.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok releet som har hengt seg. sitter under ett deksel ved fotbrønnen på passasjersiden...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en kompis som kjører norges første "RS6", og har ikke somla seg inn her enda.

Problemet er at sirkulasjonspumpa alltid går... er det en føler som regulerer dette, som eventuelt er gåen eller noe?

Motoren er da en 2,2T.

 

norges første RS6??? mener du da første inn til landet eller første i landet.

 

for første i landet er det ikke. I akershus og oslo går det 2 stk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok snakk om den brede MTM S4'en som Jørn Amundsen eide tidligere, den ble kalt RS6 av MTM.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok snakk om den brede MTM S4'en som Jørn Amundsen eide tidligere, den ble kalt RS6 av MTM.

 

Stemmer... derav "RS6 MTM" i anførselstegn, om det er s4 eller s6 er jeg ikke sikker på, men mener det opprinnelig var en s6, hentet fra samlebåndet til audi, og rett til mtm...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok releet som har hengt seg. sitter under ett deksel ved fotbrønnen på passasjersiden...

 

Det kan være så lett ja, for håpe det da... hvor viktig er egentlig denne pumpa?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.