Anbefalte innlegg

Hei,

 

Monterte cruisecontrol hendel på min golf iv i går, etterpå når jeg startet opp bilen fikk jeg opp AIRBAG FEHLER. :o

 

Hadde av minuspolen hele tiden, trodde ikke jeg skulle få opp noen airbag feil da? Så også at den siste ledningen som går inn i rattet kunne settes begge veier? Noe å si?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

Monterte cruisecontrol hendel på min golf iv i går, etterpå når jeg startet opp bilen fikk jeg opp AIRBAG FEHLER. :o

 

Hadde av minuspolen hele tiden, trodde ikke jeg skulle få opp noen airbag feil da? Så også at den siste ledningen som går inn i rattet kunne settes begge veier? Noe å si?

 

mvh, Joakim Haukvik

 

 

Så lenge du har tatt av rattet så vil det bli lagt inn feilminne på airbag...

 

Bare ta innom ett verksted å få slettet det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan dette kanskje være grunnen til at airbag lampa mi lyser konstant, har gjort det siden lørdag. Trur det kan vær på grunn av forrige eiers cd spiller opp kobling. Det som skjedde var: Jeg var ute og kjørte, plutselig slokker cd spilleren i ca 2sek også kommer den på igjen og siden det har airbag lampa lyst...... Har forresten en golf 3 96 mod... Noen som har peil :confused:: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

Det hørtes rart ut.

 

Min løsning var å sette i en ledning jeg hadde glemt : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

Det hørtes rart ut.

 

Min løsning var å sette i en ledning jeg hadde glemt : rolleyes

Kan hende det er en sånn fille feil hos meg også, veit ikke helt åssen den stero koblinga til forrige eier er.... Får undersøke litt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.