Anbefalte innlegg

Lyst på skjørter på min S6 96 mod! Noen som har montert? Merker bra/dårlig? Hvilke merker gir best helhetsintrykk? Hvor er det å få tak i og noen som vet Ca pris? eller ennå bedre noen som har ett sett ligende som passer de er int i å selge?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ubrukte seidel Rs4 sideskjørt som passer på C4 karosseri som jeg vurderer å selge! Ser bra ut de, men vet ikke om d kanskje vil se litt rart ut hvis du har orginale fangere på bilen din?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Planer omm å bytte fangere etter hvert men tar en ting av gangen! Skal finne ut hvordan de ser ut og gi feg beskjed! Har du tenkt noe på pris?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Jeg har Seidel sideskjørt på min, er bra passform på disse hvertfall.. Prøver og legge ved et dårlig bilde...

Audi S6 skade 001 (Medium).jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Jeg har Seidel sideskjørt på min, er bra passform på disse hvertfall.. Prøver og legge ved et dårlig bilde...

Tusen hjertelig:) Har leitet både her og der men fant de ikke noe sted! Men takk! Nå vet jeg hvordan de ser ut:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svein Harald! Har prøvd å sende deg PM men får ikke noe svar av deg der! Hvis du ser denne mld hva hadde du tenkt deg i pris for skjørtene? Jeg er int hvis prisen er overkommelig!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en kompis som har komplett Seidl RS sett liggende som vistnok skal selges rimelig. Hvis du er interessert, så kan jeg sjekke pris.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en kompis som har komplett Seidl RS sett liggende som vistnok skal selges rimelig. Hvis du er interessert, så kan jeg sjekke pris.

Har fått en pris av Svein Harald men har ikke kjøpt noe ennå så hvis prisen er rett er jeg int!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.