Anbefalte innlegg

Etter at jeg fikk skiftet frontruten min for en tid tilbake har speilet mitt begynnt å vibrere når jeg har litt pådrag.

Møller har skiftet hele speilet en gang, og det er ikke blitt noe bedre, heller værre... : mad :

 

Er det noen som har opplevd det samme problemet som jeg har?

 

Litt info:

Passat 04 modell 130 HK TDI Tip med aut avblendbart speil og regnsensor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det høyt turtall eller er det belastningen som lager vibrasjonen?

Hadde en Golf diesel engang for mange år siden. Den vibrerte mest på tomgang. Ja så galt at hele dasbordet skranglet selv om den var ny.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke nødvendigvis på høyt turtall.

Det skjer når jeg kjører og "gir litt på" slik at motoren må jobbe litt.

130 HK PD motoren har jo en sinnsykt "hard gange", faktisk så hard at xenon lysene vibrerer ved tomgang's kjøring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du prøvd å vippe over speilet (blendefunksjonen), for så å justere det på nytt? Har ofte opplevd at det hjelper, at det vibrerer på den ene posisjonen, og ikke den andre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er automatisk avblending på speilet, og derfor ikke mulig å manuellt blende det........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen andre som har erfart dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er er biloppretter på VW AUDI, og har aldri opplevd dette... "sladdrespeilet" skal IKKE vibrere... gjør det det er det GARANTI mener jeg!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.