#1 Skrevet Juli 24, 2005 Har planer om og oppgradere til GT28RS Har noen spørsmål ang dette. Lest litt at jeg må ha olje restriktor på feed slangen, hvor mye oljetrykk er det orginalt på en K03/04 og hvor mye skal en GT28RS ha? På N75 Ventilen går det 3 vacumslanger inn 1 fra innsugsslange 1 fra wastegate 1 fra kompressor på turbo Hva gjør jeg med den som går til kompressorhuset når jeg oppgraderer når det ikke er noe sånt på en GT28RS Post gjerne bilder av hvordan andre har gjort med hensyn til luftfilter og innsungsslange 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 31, 2005 Fant ut det var Oljerestriktor med på min GT28RS så da var den saken løst Ang det som går inn til kompressorhuset tapper du bare denne fra trykkrørt ut av turboen. Savner litt bilder fra de som har langstilt motor....litt trangt nedi der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2005 Fant ut det var Oljerestriktor med på min GT28RS så da var den saken løst Ang det som går inn til kompressorhuset tapper du bare denne fra trykkrørt ut av turboen. Savner litt bilder fra de som har langstilt motor....litt trangt nedi der Oky, da har me tenkt heilt likt.. Eg fekk med oljerestriktor eg og. Har du begynt å skru? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 31, 2005 Har begynt å tilpasse på den nye motoren ja....har en ekstra stående:) Driver med å lage slanger til ojle og vann....satser på å ha det ferdig tirsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 31, 2005 Har begynt å tilpasse på den nye motoren ja....har en ekstra stående:)Driver med å lage slanger til ojle og vann....satser på å ha det ferdig tirsdag Lag deg ein tråd da. Sånn at eg får følge litt med på korleis det går!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...