Rar lyd ved bremsing Audi s2

Anbefalte innlegg

Etter jeg skrapet nedi i en fartsdump med bilen min, en audi s2, så kommer det en rar lyd ved bremsing. Skjønner ikke hva lyden er men det er en rar pipelyd/ulelyd. Høres ut som det kommer bakfra. Lyden kommer noen ganger i det jeg bremser ned fra lav fart og fortsetter litt etter jeg slipper pedalen(kom litt når jeg sto i ro også).

 

Vet ikke om lyden har noen sammenheng med at jeg slo oppi eller om det er noe med bremsene. Men fint om noen kan komme med noen forslag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekka at det er igjen belegg på klossene...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyden kommer ikke så ofte(bare noen ganger) så trur ikke det er det, og når lyden er der stopper den ikke automatisk av at jeg slipper bremsa. Den fortsetter litt til før den blir borte.

 

Er det noen slanger eller noe bremsekraftforsterker eller noe sånt som kan lage en rar pipelyd? Kan også være noe annet. Men lyden høres kun når jeg slakker ned og står stille. Høres forresten ut som lyden kommer bakfra.

 

Hadde vært fint om noen har flere forslag da jeg skal kjøre 55mil i morgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har den samme lyden i min bil oxo, det høres ut som en pipelyd som kommer fra under baksetene hos meg. har da lurt litt på om det ikke er bensin pumpa som lager den lyden hos meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har den samme lyden i min bil oxo, det høres ut som en pipelyd som kommer fra under baksetene hos meg. har da lurt litt på om det ikke er bensin pumpa som lager den lyden hos meg.

 

 

Det er ikke bensinpumpa, men takk for forslaget.

Noen andre forslag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pipelyden høres nesten ut som noe siver. Ingen andre som har hatt en rar pipelyd/suselyd i bilen? Vært veldig fint med svar da vi reiser hjem fra ferie i morgen(55mil).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.