#1 Skrevet Juli 24, 2005 skal legge ledningsnettet til el-vinduene og central-låsen i morra, så lurte i den forbindelse om noen kunne fortelle meg fremgansmåte ved demntering av stolene foran, og baksete... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 24, 2005 Sleit med akkuratt det samme selv. Fant til slutt denne linken som viser korleis du skal gå fram! http://www.vintagewatercooleds.com/tech/Techtips/Timbotechnotes/seats/seats.htm#Removing_and_Installing_Front_Seats 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 24, 2005 Takker... men baksetene da? de er låst i fremkant, åssen løsnes de?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 24, 2005 Er i fremkant ja..er to tapper trekk sete litt fram mot fronten så vipper den opp...veldig enkelt...Du får handa under på sidene dra handa mot midten trekk til deg (fram) å vipp opp...er visst ikke så god å forklare jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 24, 2005 Er i fremkant ja..er to tapper trekk sete litt fram mot fronten så vipperden opp...veldig enkelt...Du får handa under på sidene dra handa mot midten trekk til deg (fram) å vipp opp...er visst ikke så god å forklare jeg.. Men jeg skal nok klare det... bare lurte på om det var noe skru greier under teppet eller noe jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...