Anbefalte innlegg

Etter litt titting, så fant jeg og en jeg var å skulle kjøpe deler av at man ikke må bytte ut frontseksjonen på en b3 når man monterer et b4 panser. Hvorfor sier alle at man må bytte låseplatene og frontstykket da?! : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. ikke vet jeg.. har du bytta det nå da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, men han jeg kjøpte de delene av hadde bytta panseret, men han hadde ikke bytta frontseksjonen, det passet rett over mente han, det så jeg i og for seg også.. Frontseksjonen var akkurat lik som på min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da skal jeg prøve det når frontseksjonen kommer på plass igjen : smil :: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grunnen til at du må bytte det t-stykket i midten, er for å få med stormkroken over. Slik at panseret ditt ikke åpner seg i 100kmt, eller mer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grunnen til at du må bytte det t-stykket i midten, er for å få med stormkroken over. Slik at panseret ditt ikke åpner seg i 100kmt, eller mer.

Kan man sveise på denne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan man sveise på denne?

Er sikkert mulig.. Det absolutt enkleste er uansett å bare flytte over midtstykke.

Jeg bytta panserlåser og alt når jeg først var igang, for å være på den sikre sida.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, tenkte jeg skulle spare penger jeg, hehe. så du mener det er farlig å ikke sikre panseret? får se litt på dette, finner sikkert en måte å låse det på..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, tenkte jeg skulle spare penger jeg, hehe. så du mener det er farlig å ikke sikre panseret? får se litt på dette, finner sikkert en måte å låse det på..

Ja det skulle jeg absolutt mene.. Hvis det for eksempel ikke skulle vært ordentlig lukket, eller låsetappene gi etter av en eller annen grunn..

Blir katastrofe av sånt, panseret åpner seg og tar frontruta og taket ditt.

Om du er heldig ;) Er du uheldig tar det han som kommer bak deg også.

 

Stormkrok er jeg ganske sikker på er påbudt :)

Men vil regne med det holder lenge å bytte bare selve t-stykket. Kan ikke huske at det var noen nevneverdige forskjeller på låseplatene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stormkrok er jeg ganske sikker på er påbudt :)

Men vil regne med det holder lenge å bytte bare selve t-stykket. Kan ikke huske at det var noen nevneverdige forskjeller på låseplatene.

 

Ja skjønner, blir blind da, hvis det flyr opp. låseplatene er prikk like omtrent, det sammenligna vi og, når jeg var å kjøpte de delene.. skal ta å se om jeg kan lage meg en slik krok som stopper panseret.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.