#1 Skrevet Juli 24, 2005 Stili bilde! nesten hjul-løft!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 26, 2005 Hehe HJELPE meg Du har vel ikke en video av det drag'et der..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 26, 2005 Den bilen har enten for stor motor eller for mjuk fjæring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 26, 2005 Jøss var ikke romferga som NASA sku sende opp i dag hvit da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 26, 2005 Mjuk fjæring er et must for å få kraften i bakken har jeg skjønt. Han har sikkert litt mer peil på slikt enn snittet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 26, 2005 Ja detta var deilig å se.. hadde jo vært enda mer morro og kjørt den da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 27, 2005 Jeg prøvde en RS2 med 480 HK i før jeg kjøpte min og den oppførte seg akkurat slik som denne gjør. Klemte ned bakenden, løftet fronten og skar av sted. Mjuk fjæring er et must for å få kraften i bakken har jeg skjønt. Han har sikkert litt mer peil på slikt enn snittet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 27, 2005 Jeg prøvde en RS2 med 480 HK i før jeg kjøpte min og den oppførte seg akkurat slik som denne gjør. Klemte ned bakenden, løftet fronten og skar av sted. om din er trimma litt så gjør nokk din også det om du stpr på turtallssperra å slipper clutchen! iallefall gjør min det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 27, 2005 Ja det stemmer det, den gjør det. Men merket det bedre med 480 istendenfor min med 430. Kan hende dette gjorde mer inntrykk fordi den med 480 HK var den første RS2 jeg prøvde som motoren var i orden på. om din er trimma litt så gjør nokk din også det om du stpr på turtallssperra å slipper clutchen! iallefall gjør min det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 30, 2005 Hei ja! var en liten ferie tur, så har vert litt offline.. Har også video av den, men må ha et sted og laste den opp i så fall. Den har std fjæring, og vel rundt 500 hk. Er fra estland. Han som har den, har og en S2 som skal tunes opp i vinter av pro-mo i finland. Her er det snakk om over 800 hk som mål. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...