#1 Skrevet Juli 25, 2005 Hvordan kan jeg se om mine 18" RS4 felger er VAG produserte (eller ikke)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 25, 2005 Org RS4 er det sannsynligvis ikke da de har mye lavere innpress enn det som er normalt (og går dermed heller ikke på de fleste andre biler uten noe videre) men org S-line felg kan det jo være. Enkelste er bare å se på produsent som pleier å stå på alle felger, mener det er Rondel (eller Ronal) som produserer de org S-line felgene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 25, 2005 Se på navet, bak senterdekselet, om det er trykket inn delenr. Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 25, 2005 Hmmm... står bare made in EU.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 25, 2005 hmm.. ser vel ikke videre originale ut. Er senterkoppen plastik eller metall? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 25, 2005 Plastikk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 25, 2005 Hmmm... står bare made in EU.... Se på forsiden, når du tar av senterkoppen. Dersom det ikke står noe delenr der, er de ikke originale. Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 25, 2005 Ikke noen delenummer der nei... Da har jeg fått det verifisert... Takk for hjelpen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 25, 2005 Hvordan kan jeg se om mine 18" RS4 felger er VAG produserte (eller ikke)? Felgen på bildet er en orginal S-Linefelg produsert av Rondell. Ellers hadde det stått "Replica" stemplet på innersiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 25, 2005 Ikke noen delenummer der nei...Da har jeg fått det verifisert... Takk for hjelpen! Eller ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 25, 2005 Felgen på bildet er en orginal S-Linefelg produsert av Rondell. Ellers hadde det stått "Replica" stemplet på innersiden. det sto ikke replika mine felger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 25, 2005 skal det ikke også være et KBA nr på felger hvis de er orginale til en spesiel bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 25, 2005 Jeg har snust litt på originale RS4, og det har seg vel så at disse koster rundt 5000kr/stk nye... Har sett dem til salgs i Sverige for 18K m/dekk. RS4 var vel utelukkende 18" også? mvh, Ørjan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 29, 2005 RS4 kom kun med 18"x8,5 og ET20, men jeg tror faktisk VAG har produsert et sett med 18"x8,5 og med ET35-45 eller noe. Mins jeg så det på en delefilm. Har ikke ETKA på denne pc'en, skal se om jeg finner delenr. senere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 2, 2005 Jeg har snust litt på originale RS4, og det har seg vel så at disse koster rundt 5000kr/stk nye... Har sett dem til salgs i Sverige for 18K m/dekk. RS4 var vel utelukkende 18" også? mvh, Ørjan 5000 stk.? Da må de ha oppgitt feil pris til far min når han kjøpte den nye A4'sin nå i år. Han fikk oppgitt 45' med dekk(eller ikke? husker ikke). Originale 18"ere, antakeligvis S-line felger, som dere nevnte, da han har denne pakken på bilen. Hva er en rimelig pris for nye 18" originale RS4 felger uansett? Sorry litt OT. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 3, 2005 Org. 18" til RS4 får du for rundt 5000,- tror jeg. Men de passer fremdeles ikke på annet en RS4 da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 3, 2005 Org. 18" til RS4 får du for rundt 5000,- tror jeg.Men de passer fremdeles ikke på annet en RS4 da. Ja du sier jo noe der.. Rart felgene på A4 her hjemme koster så svin iforhold da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 3, 2005 Ja det koster hos forhandler. Har hørt om en som fikk pris på S-Line 17" til over 40.000,- med dekker. Dette er usmaklig pris. Men det gjelder å høre litt rundt, prute litt, eller kjøpe org i Sverige. Kan spare mye på det. Jeg betalte 10.000,- for org. S4 18" da de var nye. Kostet 45.000,- hos Møller da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...