Anbefalte innlegg

lurer på om det finnes noe som man kan "lodde" varmetrådene i bakruten? Fant ut att det er brudd i noen der,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å har fått gjort det på 2 biler vil jeg anbefale deg ny rute...resultatet blir svært dårlig(!) er min erfaring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurer på om det finnes noe som man kan "lodde" varmetrådene i bakruten? Fant ut att det er brudd i noen der,

 

 

finnes en type flytende tinn sak man får kjøpt på bilextra / torshov som man kan bruke. men hvor pent dette blir er jo opp til den som legger det på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei,som sagt over her får en tak i penn/eller liten flaske med kost med sånn flytende tinn til å fikse varmetråder,er bare å maskere fint opp før en fører tinnet på,har gjort det mange ganger og det har fungert bra.penn typen har virket best for min del vertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også brukt en sånn flytende tinn med liten pensel pakke for å fikse et brudd på min forrige bil. Fungerte fint det, ble lite synlig også. Kjøpte den på bilxtra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker så mye:) tenkte å få det gjort nå før jeg legger solfilm på:) er bedre d så slipper jeg å rive den av,dobbel så me med arbeid

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også en av dem som har brukt en slik flytende tinn. Ja, det funker, men det holder ikke så lenge, er min erfaring. Svinedyre dråper er det også! Og nye bakruter er ikke alltid lett å få tak i, i hvertfall ikke til en Classic! Det er jo de som oftest har behov for slik reparasjon også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm,vill jo ha det permanent siden jeg skal legge film på ruta da,men får se om jeg finner på noe annet da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vil nok tro det holder siden du skal ha film på,da blir jo filmen liggendes oppå trådene å beskytte,blir ikke så stor fare for at noe skal ligge å skrape i mot trådene da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.