#1 Skrevet Juli 25, 2005 Passe kjempebra, ikkje sant! Vi reise jo alle til Rudskogen kanskje! http://www.gatebil.no/index.php?id=465&pageid=116 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 25, 2005 spør du meg ser heile greia litt harry ut, trur Rudskogen og VACN er bedre treff denne helga enn gatebil, iallefall om ein like BIL 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 6, 2005 Sent men..her er mine bilder: Moldestukets Bilder fra Gatebil.no Treffet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 6, 2005 Sent men..her er mine bilder:Moldestukets Bilder fra Gatebil.no Treffet Fine bilder; og som alltid mye fete amcars i Molde! Oldsen var sinnsykt rå :-) (og ny for min del) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 7, 2005 bilde av meg å greier! (midt på bilde, markert rødt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...