Anbefalte innlegg

hadde kjøpt meg passat 2000model tdi, trudde jeg men når jeg skulle sta og prate med selgeren så hadde han solgt bilen for 10 000kr mere når jeg kom, faen llllllllllllllllllllllllllllllllll og det var 3 dager siden han sa at bilen var min

 

Hadde vell gjort det samme jeg også, men jeg hadde i alle fall ringt og sagt i fra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk du skrevet kontrakt ogsånt da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei, for det var meningen at bilen skulle skifte turbo først. men min feil i grunnen som ikke skrev noen kontrakt med han, er for dum da veit du

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En muntlig avtale er like bindende som en skriftlig! Ta kontakt med forbrukerrådet. da må muligens Duden Betale mellomlegget til en tilsvarende bil!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En muntlig avtale er like bindende som en skriftlig! Ta kontakt med forbrukerrådet. da må muligens Duden Betale mellomlegget til en tilsvarende bil!

 

Jo, det stemmer dette med at en muntlig avtale er like bindene, man så var det dette med påstand mot påstand...

 

Så lenge det ikke foreligger noe skriftlig er dette nesten håpløst å bevise.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser jo i bunnen at han har gjort meg en tjeneste, siden jeg nå har fått tak i en tilsvarende bil. som har godt 40 000km mindre til samme pris

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser jo i bunnen at han har gjort meg en tjeneste, siden jeg nå har fått tak i en tilsvarende bil. som har godt 40 000km mindre til samme pris
bra det ordnet seg da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.