#1 Skrevet Juli 25, 2005 Heisann! Dreit meg litt kraftig ut på disse sideskjørtene mine.. Har akkurat fått dem lakkert, men så oppdaget jeg nå i etterkant at det mangler litt tilpassing Så det som egentlig er spm her er ; Er det mulig å tilpasse med skjering/pussing etter lakkering? Eller vil hele driten flasse av? hjeeelp mvh, VegardAA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 25, 2005 Skal gå å tilpasse etter lakkering også selv om det er best å gjøre det først. Anbefaler å legge vanlig maskeringsteip der du må modifisere,så slipper du å tegne på lakken og man slipper å ripe opp lakken rundt hvis du skal bruke stikksag e.lignende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 25, 2005 Heisann! Takk for svar! Skal prøve denne bruksanvisningen så snart jeg får skjørtene (morra) mvh, VegardAA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 26, 2005 Heisann! Dreit meg litt kraftig ut på disse sideskjørtene mine.. Har akkurat fått dem lakkert, men så oppdaget jeg nå i etterkant at det mangler litt tilpassing Så det som egentlig er spm her er ; Er det mulig å tilpasse med skjering/pussing etter lakkering? Eller vil hele driten flasse av? hjeeelp mvh, VegardAA Jeg pusset ganske mye på min bakfanger når den var lakkert. Er du forsiktig vil det ikke vise noe på lakken, men det har jo selvfølgelig noe med hvor du pusser også da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 26, 2005 Jeg pusset ganske mye på min bakfanger når den var lakkert. Er du forsiktig vil det ikke vise noe på lakken, men det har jo selvfølgelig noe med hvor du pusser også da Heisann! skal pusse på den øverste delen av sideskjørtet. Der hvor kanten bøyes innover mot bilen, så kan godt hende jeg får det til uten å skade lakken. Får delene på kveldingen i dag så skal prøve da -VegardAA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...