Lakkerte deler, behandling

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Dreit meg litt kraftig ut på disse sideskjørtene mine.. :(

Har akkurat fått dem lakkert, men så oppdaget jeg nå i etterkant at det mangler litt tilpassing : eek :

Så det som egentlig er spm her er ;

 

Er det mulig å tilpasse med skjering/pussing etter lakkering? Eller vil hele driten flasse av? :o

 

hjeeelp :(

 

mvh,

VegardAA

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal gå å tilpasse etter lakkering også selv om det er best å gjøre det først.

Anbefaler å legge vanlig maskeringsteip der du må modifisere,så slipper du å tegne på lakken og man slipper å ripe opp lakken rundt hvis du skal bruke stikksag e.lignende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

 

Takk for svar!

 

Skal prøve denne bruksanvisningen så snart jeg får skjørtene (morra) :)

 

mvh,

VegardAA

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

 

Dreit meg litt kraftig ut på disse sideskjørtene mine.. :(

Har akkurat fått dem lakkert, men så oppdaget jeg nå i etterkant at det mangler litt tilpassing : eek :

Så det som egentlig er spm her er ;

 

Er det mulig å tilpasse med skjering/pussing etter lakkering? Eller vil hele driten flasse av? :o

 

hjeeelp :(

 

mvh,

VegardAA

 

Jeg pusset ganske mye på min bakfanger når den var lakkert. Er du forsiktig vil det ikke vise noe på lakken, men det har jo selvfølgelig noe med hvor du pusser også da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg pusset ganske mye på min bakfanger når den var lakkert. Er du forsiktig vil det ikke vise noe på lakken, men det har jo selvfølgelig noe med hvor du pusser også da

 

Heisann!

 

skal pusse på den øverste delen av sideskjørtet. Der hvor kanten bøyes innover mot bilen, så kan godt hende jeg får det til uten å skade lakken.

 

Får delene på kveldingen i dag så skal prøve da :)

 

-VegardAA

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.