Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle kjøpe meg noe sotefilm å prøve å legge på alle rutene mine selv. :rolleye: Hvilken produsent har den beste filmen? : klø : Tenkt en del på 3M,den er jo ripefri og ganske grei og jobbe med,noen andre som er fine? Steder det selges? Pris? : smil :;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle kjøpe meg noe sotefilm å prøve å legge på alle rutene mine selv. :rolleye: Hvilken produsent har den beste filmen? : klø : Tenkt en del på 3M,den er jo ripefri og ganske grei og jobbe med,noen andre som er fine? Steder det selges? Pris? : smil :;)

3M er bra, men hvis du ikke har gjordt det før, er dette en dyr film å prøve seg fram på.... ville kjøpt no biltema greier først for å prøve seg fram med...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilxtra har forresten også masse bra til bilruter når det gjelder soting :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3M er bra, men hvis du ikke har gjordt det før, er dette en dyr film å prøve seg fram på.... ville kjøpt no biltema greier først for å prøve seg fram med...

Helt enig her ja, skal du øve deg så lønner det seg å bruke en billig (kranglete) film.. øvelse gjør mester vettu... Selv har jeg en filmtype fra Usa som er ripefri og 10 års garanti.

Men så fikk jeg noen til å gjøre denne jobben for meg da : flau : ville ha det 110% strøkent.

Her er priser og mål fra biltema.

Mål: 50 x 300 cm

Grå 39-751 98,00 kr

Bronse 39-753 98,00 kr

Svart 39-755 98,00 kr

Mål: 76 x 300 cm

Grå 39-750 119,00 kr

Bronse 39-752 119,00 kr

Svart 39-754 119,00 kr

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sotet en del vinduer for kompiser med 3M sotingen og synes denne er bra. Men hvor får jeg tak i den billigst mulig? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sotet en del vinduer for kompiser med 3M sotingen og synes denne er bra. Men hvor får jeg tak i den billigst mulig? : klø :

3M filmen er grei den.. men LUMAR kommer best ut i alle tester...

både i pris og kvalitet... vet ikke hvem som forhandler den, men ett søk i GULE SIDER bør gi svaret på det... Her finner du også 3M Norge! :)

Biltema, Meca å Bilxtra filmene er billige til å øve seg på, JA, men den er faktisk mye vanskeligere å legge på en de dyrere mekene. Så visst du feiler på 2-3 ruter med den filmen, så nærmer det seg prisen for ett litt dyrere merke... : klø :

Selv har jeg brukt Bilxtra sin på mine tidligere biler, men nå har jeg heller begynt å levere dem inn siden jeg har en kompis som driver solskjermingsfirma.. : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3M filmen er grei den.. men LUMAR kommer best ut i alle tester...

både i pris og kvalitet... vet ikke hvem som forhandler den, men ett søk i GULE SIDER bør gi svaret på det... Her finner du også 3M Norge! :)

Biltema, Meca å Bilxtra filmene er billige til å øve seg på, JA, men den er faktisk mye vanskeligere å legge på en de dyrere mekene. Så visst du feiler på 2-3 ruter med den filmen, så nærmer det seg prisen for ett litt dyrere merke... : klø :

Selv har jeg brukt Bilxtra sin på mine tidligere biler, men nå har jeg heller begynt å levere dem inn siden jeg har en kompis som driver solskjermingsfirma.. : smil :

Uff,de billigfilmene kan man jo bli GAL av. : bråk : Så syyykt tynne og "flaggrete". Skal sjekke litt rund Lumar.Din heldiggris,får det sikkert ikke BILLIG heller du da... :tilber:;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff,de billigfilmene kan man jo bli GAL av. : bråk : Så syyykt tynne og "flaggrete". Skal sjekke litt rund Lumar.Din heldiggris,får det sikkert ikke BILLIG heller du da... :tilber:;)

Stemmer det du sierom billigfilmene ja... No' jæv... dritt!! Men greit nok for en 5000,- - 10000,- bil!!

Hehe... får det litt billigere ja... byttehandler er en fin ting... : rock ::)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.