Mjøsa: Rudskogen 30-31 juli

Anbefalte innlegg

Hvem er det som har tenkt seg en tur nedover ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg rekker en liten tur, er i Oslo i helga uansett.

Fikk med meg lokaltreffet på lørenskog også i dag også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får se om jeg prøver og ta en tur få se om det blir ny bil i kveld skal og se på en passat i kveld. men hvis den er fin så kjøper jeg faen meg den emd en gang så jeg ikke opplever det igjend.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og Thomas har tenkt oss en tur nedover på søndagen iallefall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir ingen tur på meg, er hvis noe ved greier som må fikses

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er et par biler som reiser på fredag i allefall.

Vi reiser fra Statoil på Hamar kl 15.30

 

bare og møte opp de som vil bli med ! !

 

Ellers er det bare og ringe meg

92887896

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi reiser vel fra Hadeland ca 15 så kan kanskje møtes på Olavsgård og kjøre sammen nedover?

Dere bruker vel en times tid dit dere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde gått ann det.

Vi kan ringes om det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres bra ut det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avreise hos oss blir nok forsinket til ca 17. Er vel bare jeg og en til som kan dra før. Og noen som svikter fredagen helt.

Men kan ringe i morgen eller fredag på dagen når jeg vet mer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som må jobbe litt og vøtt :(

 

 

 

Nå skal vi kose oss Kurt :D;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får jeg lønn før helga så er jeg med jeg.. Men "litt" blakk om dagen så.. : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir med nedover på fredagen jeg. Vi får satse på finvær :cool: selvom utsiktene ikke ser strålende ut :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avreise hos oss blir nok forsinket til ca 17. Er vel bare jeg og en til som kan dra før. Og noen som svikter fredagen helt.

Men kan ringe i morgen eller fredag på dagen når jeg vet mer.

 

Drit å måtte jobbe :(

Men da får jeg testet bilen litt mer før jeg begynner på turen nedover på lørdag morgen..

Fint å sjekke at det ikke er no lekkasjer nå..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har tenkt meg nedover, men er usikker om jeg reiser fredags kveld eller lørdags morgen. Er usikker på hvor rudskogen ligger også :P får prøve å følge kartet fra gulesider.no : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har tenkt meg nedover, men er usikker om jeg reiser fredags kveld eller lørdags morgen. Er usikker på hvor rudskogen ligger også :P får prøve å følge kartet fra gulesider.no : rolleyes

 

Fra Oslo har du to alt; E6 sørover om Sarpsborg og så rv 111 nordover mot Rakkestad, evt alt 2: E6 og E18 mot MYSEN, deretter rv 22 mot Rakkestad

 

Et annet alt er Rv 22 fra Olavsgaard sørover mot Fetsund-Mysen-Rakkestad

 

Rudskogen ligger mellom Rakkestad og Sarpsborg rv 22, ca 10 min sør for Rakkestad.

 

Alle alternativ tar ca like lang tid når man kommer nordfra, men rv 22 er faktisk litt raskere dersom mye trafikk på Europaveien. Rv 22 er desuten myyye morsommere, med svingete :) fine veier istedenfor å dure rett frem på motorveien..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra Oslo har du to alt; E6 sørover om Sarpsborg og så rv 111 nordover mot Rakkestad, evt alt 2: E6 og E18 mot MYSEN, deretter rv 22 mot Rakkestad

 

Et annet alt er Rv 22 fra Olavsgaard sørover mot Fetsund-Mysen-Rakkestad

 

Rudskogen ligger mellom Rakkestad og Sarpsborg rv 22, ca 10 min sør for Rakkestad.

 

Alle alternativ tar ca like lang tid når man kommer nordfra, men rv 22 er faktisk litt raskere dersom mye trafikk på Europaveien. Rv 22 er desuten myyye morsommere, med svingete :) fine veier istedenfor å dure rett frem på motorveien..

 

takk for super beskrivelse! : ja : kjenner noen som bor i Askim også så vis jeg kjører meg helt bort får dem geleide meg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer..... men tror ikke det blir før søndag, ikke helt sikker ennå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer..... men tror ikke det blir før søndag, ikke helt sikker ennå

 

si ifra når du drar, kanskje kan vi kjøre sammen vis du bestemmer deg for å reise nedover lørdag. Jeg kommer mest sannsynlig til å dra nedover tidlig lørdag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.