#51 Skrevet Mars 14, 2010 Noen her som har funnet ut hvilken mikrobryter som passer på Golf 4? ser den som er avbildet her til a6 er annerledes?! Den linken Glenn Ove hadde på forrige side er det 3 kontakter på? mens den i døra har 2... Byttet vindusheisemekanisken igår... så på mikrobryteren... men virka da fin... dynka den i elketrorens, men fremdeles død... jaja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet April 17, 2010 Er det noen som har hatt problem med at vinduer går opp og ned av seg selv på en seat leon? er det denne microbryteren det er snakk om tidligere i traden som spøker?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet April 17, 2010 Her er en how-to fra audiworld Alt kan repareres! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet April 18, 2010 Har samme problemet jeg og... Kupe lyset fungerer ikke når venstre dør åpnes. kupe lysene fungerer ikke alltid ved knappetrykk heller, men om det er microbryteren som forårsaker den siste diagnosen her vet jeg ikke, kansje noen her vet? Hva ligger en slik låse kasse på da? Regner med at man må bestille org så nøkkelen fungerer om den må brukes en gang.... AUDI altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet April 26, 2010 Har samme problemet jeg og... Kupe lyset fungerer ikke når venstre dør åpnes. kupe lysene fungerer ikke alltid ved knappetrykk heller, men om det er microbryteren som forårsaker den siste diagnosen her vet jeg ikke, kansje noen her vet?Hva ligger en slik låse kasse på da? Regner med at man må bestille org så nøkkelen fungerer om den må brukes en gang.... AUDI altså Anyone?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mai 2, 2010 Har en `00 Audi A6 med problem som ligner mye av det tidligere nevnte her. Det som ikke fungerer er: *Alarm *El. vinduer (alle 4) *Kupèlys *Dato/klokke/trippteller (kommer først på når bilen startes) I tilegg står symbolet for at alle 4 dørene står oppe på kjørecomputeren. Kan alle 4 microbryterene væra kaputt??? Håper noen kan svare meg på dette... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Mai 2, 2010 Ingen som vet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Mai 4, 2010 Ingen som vet?? Hmmm. Kan være comfort eneheten din, den ligger under flører setet ditt, dette var for mange problem til at det skal være en microbryter i EN dør.... Bare et forslag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...