#1 Skrevet Juli 25, 2005 Hoppsann.. Norges beste bane Det treffet med mest kjøring per krone. Action hele veien Her er en liten video som viser noe av action fra vårtreffet! Vil du oppleve morroa så bli med selv på neste treff www.sommertreff.no sommertreff-05-vol1.avi (Høyre, lagre mål som, DivX Video, 45 mb) Kommentarer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 25, 2005 sommertreff-05-vol1.avi (Høyre, lagre mål som, DivX Video, 45 mb) Kommentarer? Virker ikke som om du har fått lastet opp hele filmen. Får kun lastet ned 25.7 MB. (men det jeg har sett på de MB-ene virker jo bra - kommer med fler kommentarer :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 25, 2005 Virker ikke som om du har fått lastet opp hele filmen. Får kun lastet ned 25.7 MB. (men det jeg har sett på de MB-ene virker jo bra - kommer med fler kommentarer :-) Fikset linken nå takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 25, 2005 Har lastet ned, men får ikke kjørt. Spesiell codec eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 25, 2005 er div x? tenker jeg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 25, 2005 Lastet ned og installerte DivX 6, men hjalp ikke. Mulig det gikk galt med nedlasting så får prøve med den "oppdaterte" versjonen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 25, 2005 Her var det vanvittig mye trivelig å se på. Det var også veldig mye bra filming, sammenlignet med hva som ofte er å se på filmer fra banekjøring! Det kriblet i både armer og bein her i hvert fall... For øvrig er jeg glad det ikke var jeg som kjørte Merce 190... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 25, 2005 Lastet ned og installerte DivX 6, men hjalp ikke. Mulig det gikk galt med nedlasting så får prøve med den "oppdaterte" versjonen Det må du gjøre - ditt og Odd-Magnes store øyeblikk for helga er med :-) Kommentarer: Synes dette var en skikkelig bra forsmak på DVD-en. Det jeg synes er veldig bra er: - skikkelig titler som synes og ser proffe ut! - stor variasjon både onboard og ellers - alltid bra med litt prating og kommentarer (men litt lav lyd på noe av det) - det som du har filmet fra baki den Touranen er utrolig bra! Mer sånn! Det jeg synes er litt mindre bra: - litt dårlig lyd en del steder - litt kjedelig med tanke på alle de fete klippene (overganger / sekvenser) - bilde-i-bilde synes jeg personlig at ofte blir litt rotete, uten at jeg har noen god idé om hvordan det kan gjøres bedre Terningkast 5 (så har du litt å strekke deg etter til DVD-en) - og ja; jeg vet du har andre ting å bruke tida på enn redigering som overtidsjobbende sjåførlærer og med nyinnkjøpt hus :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 25, 2005 Det må du gjøre - ditt og Odd-Magnes store øyeblikk for helga er med :-) Funket nå Ang. store øyeblikk: Ser mye bedre ut når han passerer Porschene enn når jeg driver rallycross , så jeg tror mitt beste øyeblikk er når jeg kjører fra Carrera 4 S'n (har "beviset" på inboard video ) PS! Bra filming og redigering Tor Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 25, 2005 All kritikk er flotters Men men jobber 12 timers dager som kjørelærer så videofronten er bittelitt nedpri omdagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 26, 2005 var en kjemperå video som er mikset sammen her! Ser ut som om det er kult der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 26, 2005 Har venta leeeenge på denne Tor Morten er en u-kronet konge!!!!! *glede seg til neste acr treff og dvd* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 27, 2005 heter sangene som er på den filmen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 27, 2005 Hva er det som er feil hos meg tro. Får nesten ikke sett hva som er på filmen. Bare mosaikkbilde. Noen ganger er det bra men så kommer mosaikken igjen. Edit: Funka bra når jeg lastet ned DivX 6 spilleren Edit2: Funka også med VLC (se post fra Mads lengre ned) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 27, 2005 heter sangene som er på den filmen? kan si så mye med at det begynner med laava-wherever you are 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 27, 2005 Hva er det som er feil hos meg tro. Får nesten ikke sett hva som er på filmen. Bare mosaikkbilde. Noen ganger er det bra men så kommer mosaikken igjen. Last ned VideoLan client mediavspiller og bli kvitt de fleste problemene dine Finner den på Videolan's hjemmeside med oversikt over funksjoner eller direkte på nedlastingssidene deres Den er uavhengiog av codec'er (dem som trengs er innebygget i VLC så man VET dem fungerer), så da slipper man plages 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 30, 2005 kan si så mye med at det begynner med laava-wherever you are Og de andre??? Er vel 3 sangen med den siste...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 31, 2005 mulig det er alt for sent å se på å prøve å høre.. men jeg hører da vitterlig kun 2 sanger.. Tor Morten eller noen andre av Gunstig-mennene får svare.. men vet at filmen begynner med Laava.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 31, 2005 Er da vitterlig 3 sanger der? Laava + en til, + en annen instrumental etter intervjuet meg MR2 Markus...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 1, 2005 først Laava ja.. så den der hun dama synger 4 o'clock in the morning.. å etter intervjuet så er det litt av Laava med samme sang (wherever you are) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 1, 2005 Jupp,jupp, DJ Lazard-4 o'clock in the morning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 1, 2005 Thank you, thank you!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 2, 2005 Ah, deilig film Tor Morten! Nivået på filmene blir bare bedre å bedre. Tydelig at du har mye bra råmateriale fra ACR som nok det tar evigheter å få til bra greier av, men frista jo virkelig for å få sett mere denne snurten da. Mye forskjellig men lite av hvert, så vi kan sulte etter mere ! Takktakk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 3, 2005 Hoppsann.. Norges beste bane Det treffet med mest kjøring per krone. Action hele veien Her er en liten video som viser noe av action fra vårtreffet! Vil du oppleve morroa så bli med selv på neste treff www.sommertreff.no sommertreff-05-vol1.avi (Høyre, lagre mål som, DivX Video, 45 mb) Kommentarer? Horfor fungerer ikke linken...? Får bare feilmelding.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 3, 2005 Horfor fungerer ikke linken...? Får bare feilmelding.... Det vet jeg ikke, men du finner filmen her --> http://www.sommertreff.net/film/sommertreff-05-vol1.avi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...