Diff sperre på Coupe quattro

Anbefalte innlegg

Hei..

 

Diff sperra på coupe'n min virker ikke, det er ingen ting som skjer når jeg trykker på knappen for og slå den på.. : mad :

 

Er det noen som har et tips om hvor jeg kan begynne og feilsøke??

 

Er dette en svakhet på disse bilene, eller er det bare jeg som er uheldig som vanlig??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er samme som på min så kan du sjekke om armen på bakakselen beveger seg når noen trykker på knappen. Nå vet jeg ikke om det er pnaumatikk (luft) eller elektrisk på din modell, men om det er pnaumatikk så hadde jeg gått over slangene, evt. blåst i dem for å se etter respons.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sett under bilen, og på den armen som skal koble inn sperra, og det ser ut som at den ikke har flyttet på seg på noen år for og si det sånn!

 

Om det er luft eller elektrisk er jeg ikke helt sikker på. Jeg hadde en coupe quattro typ85 før, og på den var det iallefall luft ja!

 

Har vært inne på tanken og få tak i en ny bryter/knapp til sperra, men har hørt rykter om at den ikke er så billig. (hos møller) kanskje noen her på forumet har en slik bryter liggende??

 

 

Om det er samme som på min så kan du sjekke om armen på bakakselen beveger seg når noen trykker på knappen. Nå vet jeg ikke om det er pnaumatikk (luft) eller elektrisk på din modell, men om det er pnaumatikk så hadde jeg gått over slangene, evt. blåst i dem for å se etter respons.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.