Elektriske vindushevere spørsmål

Anbefalte innlegg

På min evige ferd etter elektriske vindushevere til bilen min har jeg kommet i prat med flere som har fortalt meg at man kan bygge om den eksisterende wiren man har (manuell sveiv) til en elektrisk. Så jeg lurer da på om dette stemmer og evt. framgangsmåte.

 

Om noen vet om noen som selger "kit" som passer bilen min er jeg også interressert siden møller skulle ha 4700,- per stykk : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bipibump! Ingen som sitter på noen saftige fakta eller tips?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hørt om diverse slike sett men jeg har aldri hatt troen på dem siden det er en annen utveksling på manuelle sveiver vs. elektriske. Jeg vet det ble solgt noen kit på 80-tallet hvor man monterte en boks på dørpanelet, som var festet på akselen som sveiva vanligvis sitter på, men disse var virkelig noe ræl da motoren ikke var kraftig nok og brant ut etter kort tid. Skulle jeg bygd om til elektrisk så skulle jeg brukt originale deler og ikke noe annet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ja vet hva du mener og det er ikke det jeg tenkte på.

Jeg tenker mer da å åpne en eksisterende "orginal" elektrisk vindushevemotor og bytte wiren med den man har på sveiva (om det ga noen mening).

For jeg har hørt flere snakke om dette selv om det høres noe for godt ut til å være sant : klø :

 

Du vet ikke om noen steder jeg får kjøpt uorginale elektriske vindushevere da?, spiller egentlig ikke så stor rolle så lenge de fungerer bra og det ikke er for mye tull med å få dem til å virke med orginale brytere (med litt modifisering da).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.