Agder: 1,8l golf/jetta motor/girkasse

Anbefalte innlegg

Fins det noen der ute som har en Golf 1.8 liters motor??? :tilber: helst forgasser...Gjerne med girkasse..Skal ha den i en jetta..noen som har en motor som kan inn i denne bilen???Som er billig??Så håper jeg på noen svar..Eller kansje bare Girkassa

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan sjekke hva jeg kan kommer over naar jeg kommer hjem ifra ferien.

Motorer av gassertype er nok ikke noe problem, men girkasse er nok kun 4 trinns :S

Men kan si ifra...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du liggende litt tilbehør som forgasser, el -nett, dynamo og sånt, men gåen motor, så har jeg en 1,8 longblock liggende du kan få meget rimelig.. gikk fint når jeg tok den ut, men har brukt litt deler av den, så er ikke komplett..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Casen er slik at en kamerat av meg solgte sin passat og var ferdig med alt som heter VAG etter det. Kjöpte ut alt han hadde for en rimlig penge...

Eneste jeg vet er at det er noen typer for digifant nett, 2 -3 maskiner, noen topper, fordelere, lykter ettc... Har ingen oversikt for ä väre erlig med deg...

Er det hast saa kikk andre veier, dette kan ta litt tid da jeg kommer hjem til söndag, og saa kommer trebaatfestivalen, og dertetter skal jeg begynne aa flytte ned til kr.sand.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.