#1 Skrevet Juli 26, 2005 Bare en liten påminnelse at det er treff ikveld (tirsdag 26.07). Vi møter opp på Mækker'n i Vestby kl 20.00 med nyvaska biler Premierevisning av brukseinseren min! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 26, 2005 må vi vaske bilen? Jeg hadde bare tenkt å ta på meg rene sokker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 26, 2005 jeg bytta underbukse forrige uke, det får holde. Neida jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 26, 2005 regner med jeg kommer, må bare få sparkla litt i leiligheta! kommer nok ca kl 20: ca! ca! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 26, 2005 sitter bare å venter på at klokken skal gå litt fortere her.. Ole Henrik og jeg kjem i lag Så hører jeg rykter om at restaureringsprosjektet til Wegar kjem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 26, 2005 Meget bra oppmøte ikveld Jeg ble litt sein og måtte dra tidlig da jeg hadde kjøpt TV som fruen ville ha igang før Judging Amy. Her ihvertfall noen pics: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 26, 2005 Og noen til: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 26, 2005 Og ett til av FGL som tester gourmet(!) maten på Mækker'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 27, 2005 Dro tidlig jeg også. Hvordan gikk det med han nederlandske bobilturisten vi sperra inne? skulle han flytte på seg mens vi var der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...