Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i hvite blinkers til

støtfangeren til -87 200???

1

front 200.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så vidt jeg vet, så er det ingen som leverer slike. Jeg vet det er et svensk firma som leverer løse hvite glass til Urquattro og Type 43 200 (samme blinkers på de to), men de har ikke til Type 44 200.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva modell er det JEG har da? siden du skrev d slikt regner jeg med det er en type 44..... : gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Javisst, du har typ 44.

Jeg hadde og en typ 44 men det var 20v med andre fangere. Drev lenge og trikset for å finne blanke. Det vi endte opp med var faktisk å sote dem, så de ble svarte. Det ble faktisk ganske bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

huff men då bli æ stoppa av skumle menn og damer i gul/gråe bila å refleksvester på....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det eneste jeg vet har blitt gjort til 10v fronten er å modde inn blinklys til Porsche 911. Var visst en del jobb men det ble lekkert. Ellers burde det jo være mulig å få smidd inn de nye blinklysene som cac selger til v8 også : klø : Men, ikkeno` bolt-on til fronten din:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.