Verktøy for skifte av støtdempere foran på C4

Anbefalte innlegg

Er det noen her i klubben som har slikt som jeg kunne lånt? Betaler frakt tur/retur om det er langt unna. Hadde vært greit å slippe demontering av fjærbeina. Forresten noen tips om rimelige gassdempere som duger til en famliliebrakke som dette? Har kjørt med KYB på gamlebilen og var fornøyd med det. Bilen er ikke senket og er langt fra noen sportsbil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor bor du?

 

Skal du betale frakt frem og tilbake via posten, så er du halvveis til å få laget ditt eget på et sveiseverksted.

 

Målene for verktøyet er:

Utvendig diameter sekskant: 34mm

innvendig diameter: 27mm

Innvendig lengde: 300mm

 

Edit: Jeg kjøpte Monroe til 100'n min (Det er Typ 44 - dog liten foskjell) og de funker helt fint til normal bruk. Tror det var 1300,- paret.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner ikke med at verktøyet veier mer enn 2kg, så det kan derfor sendes som brevpost. Frimerker får jeg lurt til meg på jobben, så jeg kan sende frimerkene til den som evt. kan låne bort.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.